Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، مصاحبه مفصلی در مورد شرایط تیمش انجام داده است

 لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، یکی از چهره های تاثیر گذار این باشگاه در این مدت بوده است.

به گزارش طرفداری، حال لئوناردو در مصاحبه مفصلی با اکیپ فرانسه، در مورد شرایط ام باپه، صحبت های زلاتان، پشیمانی از اخراج توخل، شرایط پوچتینو و برخی دیگر از مسائل صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئوناردو در جواب سوال چه چیزی برایش مهم تر است، تمدید امباپه یا شکست دادن رئال مادرید، گفت:

سخت است که از بین آن ها؛  یک کدام را انتخاب کنید زیرا با توجه به مسیری که تاکنون طی کرده ایم، هر 2 آن ها اهمیت دارند. باید به یاد داشته باشید که ما به تازگی از یک بیماری همه گیر عبور کردیم. از این پس شب بیداری، برنامه روزانه من است. وقت زیادی در اختیار ندارید. برای اینکار من اشتیاق و انگیزه زیادی دارم.

 لئوناردو در مورد اینکه آیا خرید راموس ایده خوبی بود یا خیر، گفت:

 او تا به امروز در 5 بازی برای ما به میدان رفته است. متاسفانه شرایط آنطور که فکر می کردیم، پیش نرفت. گزارش های ما واضح است. روزی که بگوییم او دیگر نمی تواند بازی کند، همه متوجه خواهند شد. در هر صورت اینطور نیست که بازی نکردن او، روی نقش رهبری که ایفا می کند تاثیر بگذارد. فعلا صبر می کنیم زیرا هنوز فصل تمام نشده است. ناصر به من اعتماد به نفس کامل می دهد، به من اجازه می دهد که اختیار کامل داشته باشم و از این بابت از او تشکر می کنم. به نظرم همه خواهان کار در چنین محیطی با این روحیه هستند. این عامل مهمی است. همچنین این دلیلی است که می گویم، پاری سن ژرمن یک باشگاه بزرگ است.

 لئوناردو در مورد اخبار لوپاریزین مبنی بر پیشنهاد 50 میلیونی به ام باپه گفت:

 این اطلاعات درست نیست. هیچ پیشنهاد مشخصی ارائه نشده است. یک عامل مهم در این بین وجود دارد، به نظر من آخرین چیزی که در این قرارداد اهمیت خواهد داشت، پول است. ما می خواهیم بهترین شرایط را برای او فراهم کنیم تا به بهترین بازیکن ممکن تبدیل شود.

 لئوناردو در مورد اینکه آیا پول برای ام باپه مهم است یا خیر، گفت:

 به سختی چنین چیزی را می توان متصور شد. چون موضوع این نیست. پیشنهادی بالا دادن برای ما تنها 2 دقیقه زمان می برد.

 لئوناردو در مورد همکاری و همراهی کردن ام باپه، گفت

 بیشتر و بیشتر باید به این صورت باشد، مسئله احساس است. بازیکنان فرانسوی وقتی دوران حرفه ای خود را شروع می کنند، هدفشان بازی خارج از کشور است. تصادفی نیست که در تیم قهرمان جام جهانی 1998، اکثر بازیکنان در خارج از کشور شاغل بودند. در سال 2018 نیز، کیلیان ام باپه تنها یکی از یازده نفر بود که در لیگ 1 بازی کردند. برای مثال پوگبا و گریزمان هر 2 در این لیگ بازی نکردند. یا زیدان بیشتر دوران حرفه ای خود را خارج از کشور گذرانده است. در آن زمان هیچ باشگاه مانند ما وجود نداشت. ما نیز اکنون فروشنده نیستیم. کیلیان همه چیز را مد نظر قرار داده است. حسی که شنبه در استادیوم داشتیم، عالی بود. نه تنها برای او، در کل چیزی در اینجا در حال ساخته شدن است. من اینجا نیامده ام که بد خلق باشم، اما بقیه باشگاه ها چنین اولتراهایی ندارند. این می تواند یک مشکل بزرگ باشد.

 لئوناردو در مورد قرار گرفتن ام باپه در مرکز پروژه پاری سن ژرمن، گفت:

 این یک احساس است. این به ما بستگی دارد که او را درک کنیم و بدانیم به چه چیزی نیاز دارد. وقتی در تیمی هستی که شاید بهترین بازیکن تاریخ و نیمار در آن حضور داشته باشد، می توانید در این شرایط با خود بگویید چه کسی نفر اول، چه کسی نفر دوم و ... است. ولی یک هماهنگی و یک احترام متقابل بین آن ها وجود دارد.

 لئوناردو در مورد روابط ام باپه با نیمار و مسی و مورد بی محلی قرار گرفتن او:

 این اتفاق رخ نداده است. یک واقعیت در این بین وجود دارد و این است که بهترین بازیکن حال حاضر جهان، کیلیان ام باپه است. مسی همیشه در چنین سطحی قرار دادشه و برای من او هنوز هم در این سطح است. طبیعی است افرادی که تازه از راه می رسند، کم کم اوضاع را تغییر دهند. مسئله این نیست که چه کسی بهتر است، یکی از آن ها 23 ساله و دیگری 34 ساله است.

 لئوناردو در مورد احتمال تمدید قرارداد ام باپه:

 نمی توانم چیزی بگویم اما ما امکانات انجام اینکار را داریم. تا زمانی که قراردادی امضا نشده باشد، ما همه چیز را امتحان خواهیم کرد. هر کاری انجام می دهیم تا ام باپه را حفظ کنیم. نتیجه مقابل رئال مادرید نمی توانند تعیین کنده باشد. ما نسل جدیدی در پیش روی خود داریم. می خواهیم سرمایه گذاری های دیگری را انجام دهیم. کاری که قطر در 10 سال گذشته انجام داده، باعث شده پاری سن ژرمن در بین بزرگان قرار بگیرد. امروزه، این باشگاه مورد احترامی است.

 لئوناردو در مورد شرایط پوچتینو و به خدمت گرفتن احتمالی زیدان:

 او هنوز یک سال تا پایان قراردادش باقی مانده است. ما هیچگاه به تغییر مربی فکر هم نکردیم. ما هرگز با زیدان یا هر شخص دیگری در تماس نبودیم. قبل از اینکه پوچتینو هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، جزو 5 مربی برتر جهان بود و هنوز هم هست. شما می توانید پیشرفت را ببینید، اگرچه اتفاقات زیادی در این بین رخ دادند. من همیشه او را بیشتر در حال تلاش کردن می بینم زیرا با گذشت زمان، باعث می شود آشنایی بیشتری نسبت به مسائل پیدا کنید. حال آیا پوچتینو در پاریس خوشحال است؟ بله، فکر می کنم شاید او لحظاتی شک و تردید داشته باشد اما او هرگز خواهان رفته نبوده است. امکان دارد که او دوره های سختی را پشت سر گذاشته باشد. برای مثال در فوریه و مارس به ویروس کرونا مبتلا شد. سپس در تابستان شایعاتی مبنی بر رفتنش به گوش می رسید. او می گوید که هیچ باشگاهی با او تماس برقرار نکرده است. من با پوچتینو مشکلی ندارم. ما با یکدیگر کاملا رو راست هستیم و در مورد همه چیز بحث می کنیم.

 لئوناردو در مورد پشیمانی از اخراج توخل:

 نمی توان گفت که اگر او اینجا باقی می ماند، قهرمان لیگ قهرمانان می شد. این مسئله به عامل های زیادی بستگی دارد. در آن زمان ما برای او آینده ای در اینجا نمی دیدیم و این انتخابی بود که ما کردیم.

لئوناردو در مورد هدف بزرگ پاری سن ژرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا:

 زمانی که در سال 2011 این پروژه شروع شد، 14 سال پس از آخرین بازی ام برای پاری سن ژرمن به این باشگاه بازگشتم. هدف این بود که یک باشگاه بزرگ نه تنها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، بسازیم. یک باشگاه بزرگ هرگاه که می برد، شرایط خوب است اما سالی که می بازد می داند باید چگونه رقابتی بماند و انگیزه خود را حفظ کند. هدف ما بردن این جام است و هرگز آن را پنهان نکردیم. اما در این 11 سال ما باشگاهی پایدار ساخته ایم.

 لئوناردو در مورد تغییرات زیادی پاری سن ژرمن در سمت مربیگری:

 برخی از باشگاه های قهرمان شده در لیگ قهرمانان، در 10 سال گذشته بیش از 10 مربی داشته اند. پاری سن ژرمن در این مدت تنها از 5 مربی (آنجلوتی، بلان، امری، توخل و پوچتینو) بهره برده است. تنها اتلتیکو مادرید، لیورپول و منچستر سیتی مربی های کمتری در این مدت نسبت به ما داشته اند. 5 مربی در 10 سال نشان دهنده یک چرخه 2 ساله است. این چیز فوق العاده ای نیست.

 لئوناردو در مورد صحبت های زلاتان ایبراهموویچ و عدم وجود انظباط در پاری سن ژرمن:

 حتی نمی خواهم به آن جواب بدهم، چه بی انظباطی؟ به نظرم دلیلی وجود دارد که هر بازیکنی هرگاه از این باشگاه جدا می شود، نمی تواند صحبت کردن در مورد ما را متوقف کند. همه خواهان پیوستن به این باشگاه هستند. زلاتان نیز چندین بار برای بازگشت تلاش کرده است. من هنوز منتظر این هستم که زلاتان در مصاحبه بعدی خود از هرکاری که پاری سن ژرمن برای او انجام داده است، تشکر کند. اما به من بگوید، منظورش از بی انظباطی چیست؟

 لئوناردو در مورد اینکه نیمار 3 روز قبل از بازی، مهمانی برگزار کرده بود، گفت:

 به نظر شما بازیکنانی که 12 سال در اوج باقی می مانند، واقعا کار حاشیه ای انجام می دهند؟ شبکه های اجتماعی احساساتی را منتقل می کنند که بر خلاف واقعیت است.

 لئوناردو در مورد 3 روز غیبت ایکاردی در تمرینات:

 مشکلی وجود نداشت. او وضعیت مناسب برای بازی کردن را نداشت. او 3 روز مرخصی گرفت و سپس از روز چهارم به تمرینات اضافه شد. ما این بحران را اداره کردیم و همه اعضای خانواده او همکاری کردند.هیچ تاخیری در تمرینات وجود ندارد، همه سخت کار می کنند. تیمی که در اختیار داریم، عطش زیادی برای پیروزی دارند. به نیمار باز می گردیم، می دانید چه اتفاقی برای او افتاد؟ این مسئله جدی بود. مچ پای او با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کرد. بازگشت او نشان می دهد که او سخت کوش است. اگر با او مشکلی داشتم، با شخص خودش در میان می گذاشتم. اما وقتی همه چیز به خوبی پیش می رود، شما باید آن را بگویید. نمی توانید روی زندگی هرکس برچسبی را قرار دهید. وقتی او در زمین حاضر است، با خود می گویید هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. این همچنین در مورد مسی نیز صدق می کند. او باهوش است و باعث پیشرفت دیگران می شود. صحبت در مورد مسی، صحبت از فوتبال است.

 لئوناردو در مورد اینکه نبود دی ماریا، باعث به وجود آمدن عدم تعادل ترکیب تیم با حضور نیمار، مسی و ام باپه می شود، گفت: 

 نه، به بازی مان مقابل مادرید نگاه کنید. نیمار نیز دفاع می کند، اما فراموش نکنید که او یک مهاجم است. با این حال فوتبال تغییر کرده است، گلری که بازی با پا خوبی ندارد، مناسب نیست. مهاجمی که پرس نمی کند، خوب نیست. این موارد باور نکردنی هستند. برای من به شخصه داشتن این توانایی که هرگاه که توپ را در اختیار داریم بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم، مهمترین عامل است.

 

اخبار داغ 

واکنش باشگاه پورتو به درخشش طارمی با زبان فارسی مصطفی آجورلو: استقلال مقصر است که خوب کار می کند و در صدر است واکنش تند آرتم زیوبا به صحبت های بازیکنان اوکراینی: با افتخار یک روس هستم ابراز علاقه کانر مک گرگور به خریدن باشگاه چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لئوناردو در مورد لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن برای او همه چیز ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی