Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:13:58 GMT

حضور گسترده دانش آموزان کودک و نوجوانان در مسابقات قرآن

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۰۳۱

حضور گسترده دانش آموزان کودک و نوجوانان در مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار مهر، دومین شب سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ساعت ۱۹ یازدهم اسفند تا ساعت ۲۲ با رقابت شرکت‌کنندگان بخش‌های بزرگسالان یا بخش اصلی مسابقات و بخش‌های دانش‌آموزان و نابینایان در تالار اندیشه حوزه هنری برپا شد.

محمدصادق محمدی از افغانستان در بخش قرائت دانش‌آموزی، صو ابراهیم از ساحل عاج در بخش حفظ کل دانش‌آموزی و صالح احمد تکریم از بنگلادش در بخش حفظ کل دانش‌آموزی در هفتمین دوره مسابقات دانش آموزی جهان اسلام به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته حفظ کل قرآن پنجمین دوره مسابقات روشندلان جهان اسلام نیز امیدرضا رحیمی از ایران به ارائه محفوظات خود پرداخت.

در بخش بزرگسالان نیز حمزه فهزی از آمریکا در رشته حفظ کل اوقاف، موسی سفانی از الجزایر در رشته ترتیل اوقاف، محمد وجاهت رضا از پاکستان در رشته قرائت اوقاف، امان عادل علی از اوگاندا در رشته حفظ کل اوقاف، حمزه محمد المصراتی از لیبی در رشته ترتیل اوقاف و نماینده کشورمان هادی موحدامین در رشته قرائت قرآن به تلاوت پرداختند.

از حاشیه‌های برپایی مسابقات شب گذشته حضور گسترده دانش آموزان و کودکان بود. همچنین حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش همچون میکائیل باقری مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و معاون پرورشی این وزارتخانه از دیگر اتفاقات قابل توجه در شب گذشته بود.

گفتنی است، مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران روزهای نهم تا چهاردهم اسفندماه با حضور ۶۲ شرکت‌کننده از ۲۹ کشور به‌صورت غیرحضوری در حال برگزاری است.

کد خبر 5437375 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: ساحل عاج هادی موحد امین تالار اندیشه حوزه هنری ایالات متحده امریکا اوگاندا وزارت آموزش و پرورش پاکستان الجزایر کودکان نوجوانان قرآن قرآن کریم فعالیت های قرآنی مبعث جهان اسلام شیعه مسابقات قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی امام کاظم علیه الاسلام انقلاب اسلامی ایران سوریه شیعیان انقلاب دوره مسابقات دانش آموزی حفظ کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد