Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@05:42:26 GMT

بازدید وزیر راه از کارخانه هپکوی اراک

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۲۵۲

بازدید وزیر راه از کارخانه هپکوی اراک

رستم قاسمی که صبح امروز در سفری یک روزه وارد اراک و استان مرکزی شده است پس از حضور در فرودگاه اراک مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد استان مرکزی قرار گرفت.

وزیر راه پس از این با حضور در جمع خبرنگاران اهداف و برنامه‌های خود در این سفر را تشریح و تبیین و با خبرنگاران در فرودگاه گفت‌و‌گو کرد.

قاسمی پس از این به کمربندی شمالی اراک رفته و در آنجا با حضور در سایت محل اجرای پروژه 8100 واحدی نهضت ملی مسکن در اراک حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور استاندار مرکزی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار و کلنگ آغاز به کار پروژه نیز توسط وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد.

پس از این مراسم وزیر راه بار دیگر به میان خبرنگاران آمده و به سوالات آنان درخصوص اجرای نهضت ملی مسکن در کشور و استان مرکزی پاسخ گفت.

قاسمی در ادامه برنامه‌های خود به هپکویی رفت که در طول سال‌های اخیر به دلیل روند غلط واگذاری‌ها با فراز و نشیب بسیاری همراه بوده است.

قاسمی با همراهی مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس از بخش‌های مختلف و سالن‌های تولید این کارخانه بازدید کرد و با توانمندی این کارخانه مهم تولید ماشین‌آلات راه‌سازی و ماشین آلات معدنی آشنا شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر راه کارخانه هپکوی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد