Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پروژه ساخت ۸۱۰۰ واحد مسکونی در اراک با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان ارشد استان مرکزی کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، رستم قاسمی که صبح امروز در سفری یک روزه وارد اراک و استان مرکزی شده است پس از حضور در فرودگاه اراک مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد استان مرکزی قرار گرفت، وزیر راه پس از این با حضور در جمع خبرنگاران اهداف و برنامه‌های خود در این سفر را تشریح و تبیین و با خبرنگاران در فرودگاه گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی پس از این به کمربندی شمالی اراک رفته و در آنجا با حضور در سایت محل اجرای پروژه 8100 واحدی نهضت ملی مسکن در اراک حضور یافت، این مراسم با حضور استاندار مرکزی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار و کلنگ آغاز به کار پروژه نیز توسط وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد.

وزیر راه و شهرسازی از کارخانه هپکوی اراک بازدید کرد + فیلموزیر راه در اراک: قرارداد خوبی در صورت انجام تعهدات با هپکو می‌بندیم + فیلموزیر راه و شهرسازی در اراک: 8 میلیون مستاجر در کشور داریم/تاکنون کمتر از یک میلیون نفر مجرد برای مسکن ثبت‌نام کرده‌اند

 

 

 

 

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال