Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،برخی از کارشناسان نسبت به عدم نظارت کافی بر تولیدات محتوایی شبکه نمایش خانگی انتقاد کرده و درباره بروز آسیب جدی برای خانواده های ایرانی هشدار داده اند.

این کارشناسان با اشاره به این که رویکرد افکارعمومی به استفاده از شبکه های اینترنتی برای پخش فیلم وسریال افزایش یافته، بر ضرورت نظارت و حساسیت بیشتر نهادها و دستگاه های مربوطه بر تولید محتوای این شبکه ها تاکید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان می دهد که در برخی از تولیدات محتوایی شبکه نمایش خانگی، سبک زندگی غربی، لیبرالیسم جنسی، برهنگی، بدحجابی و... ترویج می شود.

برخی از کارشناسان هشدار داده اند که بی توجهی به این رویکرد سبب آسیب جدی به بنیاد خانواده ایرانی – اسلامی در کشور می شود. همچنین جمعیت نوجوان کشور را به شدت تهدید می کند.

این کارشناسان خواستار ورود دستگاه های ذی ربط به روند تولید محتوا در شبکه نمایش خانگی شده اند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: کارشناسان عدم نظارت شبکه محتوایی شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • سریال جدید آیدا پناهنده چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد