Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید " علی حسینی "روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه امام جمعه اشترینان که در سالن اجتماعات هنرستان قلم چی بخش اشترینان برگزار شد، افزود: همه وظیفه داریم تا امکانات موجود را برای توسعه تولید و اشتغال فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه همه کسانی که به جامعه بشری خدمت می کنند قابل تقدیر هستند، بیان کرد: عالمان دین از قدر و منزلت بالایی برخوردار هستند، نشستن در مظهر عالمان دین و کسب فیض کردن از عالمان پاداش بهشت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بروجرد اظهار داشت: آنچه داریم از برکت وجود عالمان بزرگی مانند آیت الله بروجردی (ره) است، شهرستان بروجرد شهر عالم پرور بوده در یک مقطع زمانی در یک خانواده بروجردی ۱۱ مجتهد وجود داشته است که این موضوع کم نظیر است.

حجت الاسلام حسینی افزود: نماز جمعه از جایگاه بالایی برخوردار است و باید مردم از این ظرفیت بالای دینی و سیاسی استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: اشترینان شهر شهدای شاخص است، مردم این شهر لایق خدمات ارزنده هستند.

"مجید منعمی" افزود: شهید بروجردی و شهید صارمی و شهدای بزرگ دیگری از خطه شهید پرور اشترینان هستند که باید برای ادای دین خود به این شهیدان بزرگ خدمات بیشتری به بخش اشترینان داده شود.

وی اظهار داشت: اشترینان دارای ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی و صنعتی است که با توجه ویژه به این منطقه می تواند باعث رونق تولید و اشتغال شد.

وی بیان کرد: اشترینان در زمینه گردشگری دارای روستاهای خوش آب و هوا و بکر است که می تواند این منطقه را قطب گردشگری در فصل های مختلف سال کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ویژه به اشترینان ضروری است، اشترینان حدود ۱۰۰ سال قدمت شهرداری دارد.
" فاطمه مقصودی " افزود: اشترینان استحقاق شهرستان شدن را دارد، منطقه اقتصادی اشترینان باعث توسعه تولید خواهد شد، عظیم خودرو یک ظرفیت بالا برای تولید و اشتغال است که باید موانع تولید رفع شود، احیا تولید در عظیم خودرو یک عزم ملی می خواهد.

وی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای توسعه تولید و اشتغال در بخش اشترینان خواهیم کرد، یکی از اولویت های این منطقه احیا کارخانه عظیم خودرو است.

 به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امام جمعه و فرماندار بروجرد و رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان و فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین شهرستان بروجرد برگزار شد حجت الاسلام میثم زیدعلی بیرانوند به عنوان امام جمعه جدید اشترینان معرفی و از خدمات حجت الاسلام حیدرخلجی امام جمعه سابق اشترینان تقدیر شد. 

برچسب‌ها بروجرد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان بروجرد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان تولید و اشتغال حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است