Web Analytics Made Easy - Statcounter

  روز گذشته، رییس جمهور مردمی، بدون اطلاع قبلی به ایران خودرو رفت تا از نزدیک بر روند تولید و تکمیل و عرضه خودرو در این شرکت نظارت کرده و در جریان مشکلات موجود قرار گیرد.    نزدیک ساعت ۱۱ دیروز بود که تیم مدیریتی ایران خودرو از حضور رییس جمهوری مطلع شد و بدون این که آمادگی برای رعایت کم‌ترین تشریفات وجود داشته باشد، این بازدید را به بهترین شکل اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هم زمان با این بازدید، مدیرعامل ایران خودرو در حال عزیمت به کشور ارمنستان برای رایزنی‌های اقتصادی و صادراتی با مقامات این کشور بود که اطلاع دیرهنگام از بازدید سرزده رییس جمهور فرصت بازگشت وی را از فرودگاه گرفت و امکان حضور از وی سلب شد، اما وزیر صمت که کمی زودتر از خطیبی از بازدید اطلاع یافته بود، در کنار رییس جمهور حضور داشت.   اما تیم جوان و در عین حال با تجربه مدیریت ایران خودرو توانست بازدید مقام اول دولت مردمی را به بهترین شکل برگزار کند و توضیحات لازم در غیاب آقای مدیرعامل به رئیس جمهور محترم منتقل شود.    این موضوع در بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه تقریبا بی‌سابقه بوده است، هر چند پیش از این هم ایران خودرو با بازدید‌های سرزده مقامات مواجه شده، اما دست کم از دو روز قبل، برای بازدید‌های به اصطلاح سرزده برنامه ریزی تشریفاتی صورت می‌گرفت. اما در بازدید واقعا سرزده آیت الله رئیسی، حوزه مدیرعامل و تیم مدیریتی و رسانه‌ای این شرکت توانستند به بهترین شکل از بوته آزمایش بیرون آمده و باز هم به اثبات برسانند که ایران خودرو، مدیران و کارکنانی کاربلد و کارآزموده را در خود جای داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور ایران خودرو رئیسی صنعت خودرو مذاکرات وین اوکراین اختلاف روسیه و اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت