Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:08:37 GMT

حامیان ایتام در آذربایجان‌غربی به ۴۸ هزار نفر رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۲۶۹۹

حامیان ایتام در آذربایجان‌غربی به ۴۸ هزار نفر رسیدند

عزیز سهندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی یک سال اخیر حدود ۱۲ هزار نفر به حامیان ایتام و فرزندان محسنین در آذربایجان غربی اضافه شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این تعداد فرد خیّر در آذربایجان غربی حمایت از ۱۳ هزار و ۸۵۰ یتیم و فرزند محسنین را بر عهده داشته و ماهانه مبلغی را به عنوان حمایت مالی واریز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: البته سرانه پرداختی خیّران در مقایسه با میانگین کشوری کم‌تر بوده و این امر مستلزم مساعدت هرچه بیشتر خیّران و نیکوکاران استان است.

سهندی تاکید کرد: در صدد هستیم با همراهی بیشتر حامیان و اجرای برنامه های عملیاتی، این درآمد سرانه را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، روند کمک به ایتام در آذربایجان غربی بسیار تسهیل شده و با ارائه شماره کارت ایتام مورد نظر حامیان، مبالغ واریزی به صورت مستقیم در حساب آنان واریز می شود.

وی با دعوت از شهروندان برای حمایت از ایتام در آذربایجان غربی بیان کرد: شهروندان خیّر می توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها، مراجعه به سایت اکرام به نشانی www.ekram.emdad.ir  و تماس با شماره تلفن های ۳۳۴۶۰۹۱۹ و ۳۳۴۸۵۳۰۲ در پویش ایران مهربانی مشارکت کرده و حامی ایتام شوند.

به گزارش ایرنا، حمایت از ایتام از جمله مهمترین آموزه های دینی بوده که بارها در قرآن کریم و روایات ائمه معصومین (ع) به آن تاکید شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی ارومیه کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام
  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی