Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی جدی صبح پنج شنبه در آئین افتتاح چند پروژه عمرانی در شهر زیارت، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات جامعه فرهنگیان، حفظ کرامت معنوی و توجه به نیازهای معیشتی آنان در دستور کار مجلس قرار دارد.

نماینده شیروان در مجلس ادامه داد: نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش داریم زیرا پایه توسعه کشور، آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت ۴ مدرسه در مناطق محروم شیروان در نظر گرفته شده است.

جدی گفت: برای رفع محرومیت حوزه آموزش و پرورش، ورود خیران و کمک گرفتن از آنان ضروری است..

گفتنی است در این مراسم خوابگاه دخترانه پروفسور مریم میرزاخانی شهر زیارت افتتاح شد.

این محل دارای زیر بنای آموزشی ۵۲۰ متر مربع بوده است و اعتبار هزینه شده ۳۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 5437782

منبع: مهر

کلیدواژه: شیروان علی جدی مدرسه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مبعث شیوع کرونا سفر استانی اردبیل مشهد گردشگری خراسان رضوی سانحه تصادف مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت، طی پیامی روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمین حوزه حج و زیارت تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام آمده است: در طول تاریخ، همواره بر بزرگداشت و تکریم مقام معلم، تأکید شده و سخنان بسیاری درباره جایگاه معلم گفته شده است؛ به گونه‌ای که تلاش برای نوشتن جمله‌های تازه درباره شأن و منزلت والای مقام معلم و آموزگار به تکرار خواهد انجامید. بی‌شک پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل ِ آینده‌ساز جوان است؛ و با عنایت به نقش محوری و اساسی معلم در تربیت نسل جوان و اعتلای دانش و فرهنگ در جامعه، باید در نظر داشت که تکریم معلمان، تکریم جامعه است.

در سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، بی شک نقش ارزشمند اساتید و معلمین بیش از پیش پررنگ می‌شود. استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به اساتید و معلمین گرانقدر و بالاخص آموزگاران خانواده بزرگ حج و زیارت تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان از درگاه خداوند منان سلامتی و موفقیت در کلیه امور را خواستارم.

کد خبر 6094061

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • اساس پیشرفت هر کشور توجه به آموزش و پرورش است
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد