Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان تشکیل نشست سفیرهای کشورهای عضو اکو در این استان را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: این ابتکارعمل باعث سرمایه‌گذاری‌های کلان خارجی و داخلی در استان شده و به ایجاد اشتغال پایدار کمک می‌کند.

در تشریح نشستی که با علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی داشت، گفت: در این نشست از نایب رئیس مجلس برای سفر در آینده نزدیک و بعد از پایان بررسی لایحه بودجه 1401، به غرب استان هرمزگان و بازدید از حوزه انتخابیه، پروژه های در دست اجرا و پروژه های آینده دعوت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در این جلسه فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان تبیین شد، عنوان کرد: قرار است برای نخستین بار اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در استان هرمزگان با تدبیر مهدی دوستی استاندار هرمزگان تشکیل شود که سفرای مورد نظر نیز به استان دعوت شده اند.

وی در ادامه ضمن موثر خواندن این اقدام و حضور سفرای کشورهای عضو اکو در هرمزگان در راستای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری استان، صادرات کالا و گمرکات اظهار داشت: سرمایه گذاری های کلان از سوی اکو در هرمزگان باعث تقویت بخش سرمایه گذاری داخلی نیز شده و به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه کمک می کند.

جباری با اشاره به رایزنی های صورت گرفته در این خصوص با نیکزاد، تصریح کرد: نایب رئیس مجلس نیز از این اقدام و ابتکارعمل استاندار هرمزگان که جوانی خلاق و میدانی است تشکر کرد و آن را مهم و موثر خواند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه استاندار دولت فعلی برنامه ریزی های خوبی برای ایجاد  اشتغال در راستای توسعه استان دارد، خاطرنشان کرد: دولت فعلی تمام وقت خود را برای برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت مناطق مختلف کشور گذاشته است که در این راستا امیدواریم به زودی شاهد توسعه و بالندگی استان هرمزگان و استفاده از ظرفیت هایی باشیم که تا کنون مغفول مانده بود.

به گزارش خانه ملت، سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) شامل ۱۰ کشور جمهوری اسلامی ایران، پاکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان و تاجیکستان است که استان هرمزگان در روزهای آخر سال ۱۴۰۰ (۱۱ و ۱۲ اسفند ماه) میزبان حضور و نشست با نمایندگان دائم کشورهای عضو این سازمان بوده تا از ظرفیت های عظیم این استان برای برقراری ارتباط بین کشورهای جنوب شرق آسیا، کشورهای غربی و اروپایی‌ استفاده کند.

/خانه ملت

برچسب ها: اکو ، نیکزاد ، مجلس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qrh

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اکو نیکزاد مجلس کشورهای عضو اکو استان هرمزگان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان در بازگشت از این سفر در بندرعباس افزود: در بازدید از نمایشگاه شیشه ، لاستیک و پلاستیک در کشورچین برخی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان دستگاههای موردنیاز خط تولید را خریداری کنند.

خلیل قاسمی افزود: آشنایی بیشتر با آخرین دستاوردهای روز دنیا به ویژه در صنعت شیشه و ایجاد طرحهای پایین دستی از دیگر اهداف بود.

وی گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: گشت نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در بندرعباس با اشاره به دستاوردهای این سفر گفت: بازارهای صادراتی و خدمات فنی و مهندسی در بازدید از توانمندی ها و نمایشگاههای کشور چین شناسایی شد.

عادل شهرزاد افزود: در نمایشگاه پلاستیک و لاستیک ، تولید کنندگان هرمزگانی با فرآیند به روز بسته بندی به خصوص بسته بندی محصولات کشاورزی آشنا شدند.

وی گفت: در بازدید از بندر شانگهای چین فرآیند ترخیص ، تخلیه وبارگیری کالا مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت اقتصاد دریامحور ، اصلاح فرآیند بندری در استان برای رونق بیشتر صادرات غیرنفتی بسیار مهم است.

هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان پنجم اردیبهشت به کشور چین سفر کرد.

دیگر خبرها

  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم