Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه کارگروه زیربنایی و شهرسازی گچساران اظهار کرد: باید تعامل ادارات ذیربط در خصوص واگذاری طرح ها و زمینه های کشاورزی و باغداری و تخصیص آب به آنها بیشتر شود.

 وی با اشاره به اینکه باید مکاتبات لازم در خصوص استعلامات واگذاری های زمین شفاف باشد، بیان کرد: برخی از مسائلی که پیش آمده به دلیل بعضی از ابهامات در بین دستگاه ها و پاسخگویی به آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار گچساران تصریح کرد: مقرون به صرفه بودن طرح ها از لحاظ اقتصادی برای شهرستان بسیار مهم است و از این طرح ها باید استقبال شود.

 دیهیم خوب عنوان کرد: برخی از طرح ها تکراری و برخی نیز غیر فعال و قابلیت اجرا شدن را ندارند، باید از طرح هایی که بدون دریافت تسهیلات و زود بازده که درخواست داده‌اند حمایت و از آنها استقبال کرد.

 وی گفت: در بحث واگذاری ها بسیار دقت شود و از اشکالات گذشته در این حوزه باید درس عبرت گرفت.

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه طرح ها باید توجیه اقتصادی داشته و زود بازده باشند، خاطرنشان کرد: به دستور و تاکید استاندار به جد به دنبال زمین هایی که غیر قانونی و با تخلف در این شهرستان واگذار شدند، هستیم.

  دیهیم خوب بیان کرد: استاندار برای حل مشکل واگذاری زمین های غیر قانونی و با تخلف تاکید بسیار دارد.

 وی افزود: دستگاه های زیربط با هم در راستای رفع برخی مشکلات واگذاری زمین های کشاورزی و تخصیص آب آنها جلسه برگزار کرده و به یک نتیجه واحد رسیده و در این کارگروه مطرح کنند.

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه اگر افرادی بخواهد سوء استفاده کنند با آنها به صورت قانونی و محکم برخورد خواهد شد، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید جلوی افراد سودجو را گرفته و از پذیرش طرح‌های تکراری خودداری کنند.

 دیهیم خوب ادامه داد: اختلافاتی بین ادارات در خصوص واگذاری‌های زمین وجود دارد که باید بررسی های لازم انجام شود که  آیا زمینی واگذار شده  جز منابع طبیعی و جهاد کشاورزی است.

 وی گفت: طرح ها باید اول تکمیل و وارد مدار شود و بعد زمین ها تخصیص آب را گرفته و اقدام به کشت نهال و محصولات کشاورزی کنند.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: ادارات با هم شفاف صحبت کرده و از حرف زدن های دو پهلو در نامه های کتبی عادی خود در خصوص بحث مهم زمین و واگذاری آن و تخصیص آب خودداری کنند.

 دیهیم خوب ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی در گچساران باید فضاسازی مناسب در ورودی ها و خروجی و سطح شهر انجام شود.

 وی افزود: نبود روشنایی مناسب در سطح شهر یکی از معضلاتی است که در حال حاضر شهروندان گچساران با آن روبرو هستند و تحت هر شرایطی اداره برق برای برطرف کردن این معضل باید اقدام کند.

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه این اولین جلسه کارگروه زیربنایی و شهرستانی شهرستان است اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه تبادل نظر بین دستگاه‌های اجرایی ذیربط است و در جلسات بعدی نتایج خوبی از خروجی آن به دست خواهیم آورد.

 دیهیم خوب بیان کرد: وقتی با طرحی موافقت و مجوز آن صادر می شود باید امکانات آب و برق آن را نیز فراهم کنید تا سرمایه‌گذار ومجری طرح دچار مشکلات نشود، زیرا برخی از افراد با موافقت دستگاه های ذیربط اقدام به ایجاد طرح و راه اندازی آن کرده و هنوز پس از چند سال دچار مشکلات آب و برق برای طرح خود هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس فارس نیوز فرماندار گچساران دستگاه ها تخصیص آب زمین ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • سد کوثر پر شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران