Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:42:50 GMT

۲ کشته در حادثه واژگونی ۲۰۶ در جاده فولاد آلیاژی یزد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۳۱۸۶

۲ کشته در حادثه واژگونی ۲۰۶ در جاده فولاد آلیاژی یزد

ایسنا/یزد واژگونی ظهر امروز یک دستگاه پژو ۲۰۶ (sd) در جاده فولاد آلیاژی یزد، دو کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.

این حادثه ساعت ۱۱:۵۸ امروز دوازدهم اسفندماه در محل جاده فولاد آلیاژی شهر یزد به سمت سه راهی چرخاب و نرسیده به شرکت شن و ماسه اتفاق افتاد.

در اثر این سانحه رانندگی، دو سرنشین در صحنه فوت کردند و دو نفر از دیگر سرنشینان شامل یک مادرو کودک مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی توسط عوامل آتش نشانی، به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان اورژانس استان یزد، در این حادثه دو کد امدادی از پایگاه‌های خضرآباد و اشکذر در محل حاضر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف واژگونی پژو 206 يزد اورژانس يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز از ارائه خدمات فوریتی پزشکی به ۱۴ مصدوم ناشی از واژگونی خودرو مینی‌بوس در مسیر جاده سنندج نزدیک گردنه کریم‌آباد صاحب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سقز، محمد عزیز اویسی اظهار کرد: به دنبال تماس حاضران در صحنه در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز مبنی بر واژگونی خودرو مینی‌بوس در مسیر جاده سنندج نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، چهار دستگاه آمبولانس پایگاه جاده‌ای صاحب و ایرانخواه، پایگاه منطقه سه شهری و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن به صحنه و معاینه ۱۴ مجروح این حادثه، اقدامات درمانی اولیه برای مجروحان انجام و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا سقز منتقل شدند.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز، احتیاط را شرط اول ایمنی دانست و خاطرنشان کرد: احتیاط در رانندگی نشانه ترس یا کم تجربگی نیست و لازم است در حین رانندگی با در نظر گرفتن تمام جوانب، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرد.

اویسی اضافه کرد: مینی‌بوس مذکور از شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

کد خبر 748450

دیگر خبرها

  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز