Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمالدینی روز پنجشنبه در بازدید از آب شیرینکن شهر بندر سیریک اظهار داشت: این اعتبار صرف تعمیر اساسی سایت آب شیرین کن بندر سیریک شامل تعویض ممبران ها، اصلاح فرایندهای پیش تصفیه و تعمیرات شد.

وی ادامه داد: اکنون آب شرب مردم این شهر با اتمام تعمیر اساسی آب شیرین کن شهر بندر سیریک و افزایش ظرفیت آب تولیدی ازیکهزارو ۳۰۰ به ۲ هزارو ۹۰۰ متر مکعب افزایش یافته و به پایداری لازم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:‌ برای جلوگیری از هدر رفت آب، ترمیم مخازن ذخیره آب و اصلاح ۱.۵ کیلومتر شبکه انتقال آب محله‌های شهر بندر سیریک با همکاری آبفای شهرستان انجام شد

فرماندار شهرستان سیریک یادآور شد:برای آبرسانی بهتر و جلوگیری از هدر رفت آب عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب محله چالاکو شهر بندر سیریک تا دو ماه آینده به طول تقریبی ۹ کیلومتر  با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال انجام می‌شود.

جمال الدینی اشاره کرد: پیش از این آب رسانی شهر بندر سیریک بدلیل مشکل تولید، به صورت نوبت بندی ۵ روز یکبار انجام می‌شد که با اجرای این پروژه ها، آبرسانی شبانه‌روزی شده است.

شهر ۷ هزار نفری بندر سیریک حدود یک هزار و ۸۰۰ مشترک آب دارد و این شهرستان در فاصله حدود ۱۸۶ کیلومتری بندرعباس واقع شده است.

برچسب‌ها سیریک هرمزگان آب آشامیدنی بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیریک هرمزگان آب آشامیدنی سیریک هرمزگان آب آشامیدنی بندرعباس شهر بندر سیریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد