Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان یزد گفت: این دانشجویان از مناطق دوکوهه، معراج شهدا، یادمان فتح‌المبین، طلاییه و بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) بازدید می‌کنند.

علی پورمیرزایی در حاشیه اعزام این افراد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس از جمله اهداف اصلی این اعزام است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اردوی راهیان نور دانشجویی به مدت یک هفته با برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی به خصوص روایت‌گری و خاطره‌گویی با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

پورمیرزایی گفت: این اردوهای معنوی از سوی بسیج دانشجویی با همکاری بسیج و مراکز آموزش عالی تا پایان ماه‌جاری در چند نوبت برگزار می‌شود و ادامه برنامه‌ها سال آینده متعاقبا اعلام می‌شود.

هم‌اکنون در تمامی دانشگاه‌های استان یزد تشکل بسیج دانشجویی با حضور دانشجویان فعال است که سالانه در برنامه های مختلف شرکت می‌کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت حدود ۷۰ هزار دانشجو دارد که در ۶۷ مرکز آموزش عالی تحصیل می‌کنند. 

از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ تاکنون به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان راهیان نور اقشار مختلف  به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور لغو شد.          

برچسب‌ها دفاع مقدس یزد دانشگاه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس یزد دانشگاه دفاع مقدس یزد دانشگاه سازمان بسیج مستضعفان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع عازم قزاقستان شد

امیر آشتیانی به منظور شرکت در اجلاس وزاری دفاع پیمان شانگهای عازم قزاقستان شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه‌های امیر آشتیانی در این سفر خواهد بود.

بر اساس این گزارش،‌ سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌ است، استفاده از ظرفیتهای سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصتهای جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد