Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر رهبردین ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی و اتخاد تمهیدات لازم پیرامون مسائل و مشکلات بهره‌برداری از سد و شبکه کرم آباد افزود: این بخش، یکی از ۱۳ اقدام لازم برای تأمین مالی و هزینه کرد ادارات است که البته در بسیاری موارد، نهادهای مسؤول توجهی به آن ندارند.

وی اضافه کرد: همچنین یکی از روش‌های تأمین مالی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که در حوزه کشاورزی، این حوزه را می‌توان با همراهی کشت و صنعت‌ها فعال کرد ولی تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب و تأمین مالی بهنگام و درست، زمینه محرومیت را از بخش کشاورزی استان رفع کنیم و در این باره، اقدام همه جانبه نیاز است.

رهبردین با اشاره به اینکه ۳۳ درصد جمعیت آذربایجان غربی، روستایی بوده و این سهم از جمعیت در کمتر استانی از کشور وجود دارد، بیان کرد: با توجه به این آمار، بیشترین سهم از اعتبارات کشوری باید به آذربایجان غربی گسیل شود و مدیران استانی باید این اعتبار را از نهادهای کشوری و وزارت خانه‌ها طلب کنند.

وی اظهار کرد: متأسفانه در بخش آب، راه، مدارس و طرح هادی روستایی بسیار عقب هستیم و متأسفانه نتوانسته‌ایم در این بخش‌ها، مسئولان کشوری را هم به خوبی همراه کنیم که باید این کار در دستور کار جدی مدیران بخش‌های مرتبط قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبود قابل توجه آب در پشت سد ماکو به عنوان مهمترین منبع آبی برای آبیاری اراضی کشاورزی ماکو، شوط و پلدشت، گفت: به همین منظور در صدد هستیم که از ظرفیت سد کرم آباد برای آبیاری اراضی پلدشت استفاده کنیم که باید مقدمات این امر برای بیشترین بهره مندی از ظرفیت این سد فراهم شود.

کد خبر 5437734

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان مبعث سفر استانی اردبیل شیوع کرونا گردشگری مشهد خراسان رضوی مسکن سانحه تصادف آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری