Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@06:21:22 GMT

آمار کرونا قم ۱۲ اسفند؛ ۵ فوتی و ۳۳ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۱۱۳

آمار کرونا قم ۱۲ اسفند؛ ۵ فوتی و ۳۳ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۳۳ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح دوازدهم اسفندماه را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی ۲۴ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۵۲ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

در حال حاضر تعداد ۲۸۰ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۴۷ نفر از بیماران در بخش‌های مراقبت بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته پنج فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

انجام تست روزانه در استان ۱۵۹ مورد و تعداد تست‌های مثبت ۴۱ مورد و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون و ۷۶۵ هزار و شش دوز بوده است.

کد خبر 559247

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان ها آخرین اخبار ویروس کرونا آمار ابتلا به کرونا در قم وضعیت کرونا در قم اورژانس پیش بیمارستانی آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران دوران نقاهت قرنطینه خانگی کرونا در ایران تخت بیمارستانی وضعیت قرمز کرونا در قم فوت شدگان کرونا در قم آمار کرونا در قم موج ششم کرونا نقاهت مبتلایان کرونا قرنطینه و کرونا آمار فوتی های امروز کرونا انتقال بيماري کرونا رعایت فاصله فیزیکی ویروس کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند