Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی متقیان در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استان قم که به میزبانی شهرداری قم و در سالن رضوان برگزار شد، به برنامه‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: برنامه‌های جشن نیمه شعبان با محوریت تقویت بعد مردمی مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدت برگزاری جشن‌های نیمه شعبان را ۱۰ روز اعلام کرد و افزود: جشن‌های دهه مهدویت با محوریت هیئت رزمندگان بعضی از شهرها در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود که تا الان حضور ۶ استان قطعی شده که میزبانی زائران را بر عهده داشته و برنامه از شبکه استانی پخش می‌شود.

مسئول روابط عمومی مسجد مقدس جمکران نام استان‌های که برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان اعلام آمادگی کردند را نام برد و گفت: استان البرز، اصفهان، زنجان، مرکزی و تهران و همچنین هیئت رزمندگان استان قم برگزارکننده جشن‌ها بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

وی برنامه‌ای دهه مهدویت را در بعد بین‌المللی نیز توضیح داد و گفت: علاوه بر برنامه‌هایی که هر شب با همکاری یکی از استان‌ها برگزار می‌شود روزها نیز با همکاری یک ملیت خارجی، برنامه‌هایی در مسجد برگزارشده و امسال برای اولین بار جشن‌های دهه مهدویت با حضور ملیت‌های مختلف برگزار خواهد شد.

متقیان آغاز برنامه‌های نیمه شعبان را از ساعت ۴ بعدازظهر ۱۴ شعبان اعلام کرد و گفت: حضور قاریان بین‌المللی و برگزاری نماز جماعت مراجع تقلید و برنامه‌های فرهنگی مختلف و همچنین پیاده‌روی، برگزاری جشن‌های عروسی و… بخشی از برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: علی متقیان مسجد جمکران نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران برگزاری جشن نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز دوم فرودین ۱۴۰۳ خبر از خریداری ۵ دستگاه کمک داور ویدئویی (VAR) داده بود و اعلام کرد که به زودی این دستگاه‌ها وارد ایران خواهند شد تا دیدارهای مهم در لیگ برتر با حضور VAR برگزار شود.

در همین حال خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قرار بود کلاس‌هایی را برای داوران با حضور مدرسانی از کشورهای اروپایی از جمله پرتغال برگزار کنیم که بنا به دلایلی برگزاری این کلاس لغو و به تاریخ ۲۹ اردیبهشت موکول شده است.

او در خصوص ورود دستگاه‌های کمک داور ویدئویی از چین به ایران گفت: ما در حال حاضر دو دستگاه VAR در ایران داریم و هنوز دستگاه‌های چینی وارد کشور نشده است. من از جزئیات خرید این دستگاه‌ها اطلاعی ندارم و فقط مسئولیت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای داوران را دارم.

افشاریان در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری دیدارهای باقی در لیگ برتر و فینال جام حذفی با حضور دستگاه VAR امکان دارد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه فیفا پیش از این از ما لیست برگزاری بازی‌ها با حضور VAR خواسته بود بعید است دیدارهای باقی مانده را با VAR برگزار کنیم باز با این حال همه اینها با مذاکرات تاج امکان پذیر است و من اطلاع دقیقی ندارم.

کد خبر 6095997

دیگر خبرها

  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود