Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که پشت میز خدمت هستند و مردم را ناراضی می‌کنند تا به نظام و انقلاب بدبین شوند، شناسایی شوند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در سومین یادواره ۴۳ شهید دهستان کبگان با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین اظهار کرد: یک روز ناتو و غرب به اوکراین گفتند که تمام زرادخانه‌ها را به ما بدهید و ما امنیت شما را تضمین می‌کنیم، همان طور که لیبی و صدام را خلع سلاح کردند به امید اینکه آمریکا و اروپا حمایت می‌کنند، اما رئیس جمهور اوکراین گفت ما امروز تنها هستیم و کسی ما را حمایت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در زمان انقلاب افرادی سخنانی می‌گفتند علت اینکه ژاپن و آلمان پیشرفت کردند به خاطر آن بود که سلاح نظامی کنار گذاشتند و ما هم اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید سلاح نظامی و دفاعی خود را کنار بگذاریم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: علت اقتدار و پیشرفت ما این است کلاهی که سر دیگران رفت سر ایران نخواهد رفت. در مذاکرات وین به ایران فشار می‌آوردند تا به اهدافشان برسند، ولی ما رضایت نمی‌دهیم که تمام هستی‌مان در اختیار دشمن قرار بگیرد.

حسینی بوشهری تاکید کرد: باید کسانی که پشت میز خدمت هستند و مردم را ناراضی می‌کنند تا به نظام و انقلاب بدبین شوند، شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت به نسل جوان منتقل شود، اضافه کرد: دیروز در مقابل جوان ما دشمنی مسلح قرار داشت که مورد حمایت همه. کشورهای غرب و شرق بود، ولی امروز دشمن در خانه با جوان ما می‌جنگد و اگر جوان امروز ما در مقابل دسیسه‌های دشمن و فضای مجازی خود را نگه بدارد همان اجر می‌توان داشته باشد که شهید در مقابل دشمن دارد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه جوانان شهیدان را الگو خود قرار دهند، گفت: انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان امری ضروری است و هر یاد بود کلاس تربیتی برای ما و نسل جوان است و برگزار کننده اصلی و معلم آن شهیدان هستند و ما شاگردان آن در کلاس هستیم.

حسینی بوشهری ترفندهای دشمنان در فضای مجازی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی جوانان را هدف قرار داده‌اند خاطر نشان کرد: اگر جوانان در مقابل دسیسه‌های دشمن و فضای مجازی، خود را نگه دارد همان اجر شهیدان دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس خبرگان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه در حال حاضر یکی از جلوه‌های جهاد فی سبیل‌الله این است که انسان بتواند در فضای مجازی به نبرد با تبلیغات مسموم دشمن بپردازد، گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری؛ رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه امروز فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با مبانی و ارزش‌های اسلامی و به دنبال سوءاستفاده در ضربه به اسلام، آموزه‌های دینی و انقلاب است، اظهار کرد: دشمنان امروزه از فضای مجازی برای تحقق خواسته‌های نامشروع خود استفاده و با سرمایه‌گذاری در این زمینه سعی در تخریب باورهای دینی و اخلاقی مردم دارند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یکی از جلوه‌های جهاد فی سبیل الله این است که انسان بتواند در این فضا به نبرد با تبلیغات دشمن بپردازد.

حجت‌الاسلام منتظری ادامه داد: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم. امروز جهاد تنها مبارزه تن به تن نیست بلکه در فضای مجازی باید از ارزش‌های والای امت اسلامی دفاع کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: قضات شریف با قلم خود می‌توانند در زمره مجاهدان فی سبیل الله و در عرصه جهاد تأثیرگذار باشند. همچنین از طریق احقاق حقوق مراجعان، پاسخگویی توأم با گشاده‌رویی و تکریم به ارباب رجوع و صدور حکم عادلانه در این مسیر نقش‌آفرین باشند.

منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد

وی با اشاره به اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به رفح بیان کرد: جنایات صهیونیست‌‌‌ها در غزه و رفح با پشتیبانی آمریکا، تقابل با اسلام است و این رژیم به خوبی نشان داد که به هیچ یک از ارزش‌های دینی، اخلاقی و حتی شرف انسانی پایبند نیست و ان‌شاءالله به‌‌زودی مضمحل و نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • رأی مردم حق الناس است/ مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت