Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: در برخورد با استخراج  غیرمجاز رمز ارز هیچ تفاوتی بین افراد وجود ندارد و هر شخص حقیقی و حقوقی که بدون اخذ مجوز‌های تعیین شده اقدام به استخراج ارز دیجیتال کند با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری مازندران تصریح کرد: شناسایی این ۷۱ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز از طریق گزارشات  مردمی به سامانه سجام صورت گرفت و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه (سجام) گزارش تخلفات و جرایم را به دادگستری ارسال کنند و تمامی گزارشات به صورت محرمانه پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی گزارشات مردمی در سامانه سجام مانند فساد اقتصادی، اداری، آسیب‌های اجتماعی، مسائل اقتصادی و سیاسی به صورت ویژه رصد شده و تمامی موارد به دادستان‌ها منعکس و پیگیری می‌شود، دادستان‌ها به عنوان مدعی‌العموم، موارد را در جلسات مختلفی که حضور دارند مطرح کرده و از متوالیان و مسوولان اجرایی مطالبه‌گری داشته و این موضوع نتیجه پیشگیرانه خوبی به همراه دارد.

گفتنی است، سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه (سجام) با هدف پیشگیری از وقوع جرم و جذب گزارشات مردمی راه‌اندازی شده است و عموم مردم می‌توانند برای ثبت گزارشات خود در این سامانه به نشانیSajam.scpd.ir  مراجعه کنند؛ گزارشات ارسالی منحصر به افراد و موضوعات شخصی نیست بلکه حقوق عامه هم جزو اولویت‌های این سامانه است. این سامانه به  منظور استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در راستای برطرف شدن معضلات اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم و رسیدگی سریع و قاطع به تخلفات و جرایم به طوری که اثر بازدارندگی داشته باشد راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری مازندران حجت الاسلام والمسلمین اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز