Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: همه گروه ها، هسته‌ها و ایده‌های رسیده به دبیرخانه این رویداد، مساله محور، خلاقانه و در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، فرحناز مولوی، عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: از ۵۵ هسته فناور موجود در واحد‌های دانشگاهی استان، ۲۱ هسته فناور در واحد مشهد تشکیل شده و از ۵۰ شرکت فناور، ۲۲ شرکت را واحد مشهد ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مولوی در خصوص استارتاپ‌ها نیز اظهار کرد: از میان ۲۷ استارتاپ در واحد‌های دانشگاهی استان خراسان رضوی ۸ استارتاپ از واحد مشهد ارسال گردیده و از بین ۷ اثر منتخب صنایع خلاق در استان خراسان رضوی ۲ اثر آن مربوط به واحد مشهد است و از ۵ زیرساخت ایجاد شده در استان، یک زیرساخت از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از ۵ درخواست شبکه تعمیرکاران در استان خراسان رضوی را مشهد ارسال کرده است و تا کنون از ۴۵ پوستر تبلیغاتی منتشر شده در سطح استان خراسان رضوی ۲۴ پوستر را مشهد منتشر کرده و در سراسر واحد‌های دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی، ۵۹ داور به قضاوت آثار می‌پردازند.

عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد همچنین از تاسیس ۱۰ کارگروه تخصصی در واحد مشهد خبرداد و گفت: ۸ نشست تخصصی در سطح استان برگزارشده و ۶ فیلم جهت تبیین رویداد گام دوم تهیه و سایت اختصاصی در سطح واحد و شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است.

مولوی اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ۱۹ گروه فعال پژوهشی ایجاد شده و ۱۶ گروه پژوهشی درخواست تاسیس ارسال کرده اند که ۱۲ درخواست مربوط به واحد مشهد است و ۳۲ درخواست از ۵۶ درخواست تاسیس هسته‌های پژوهشی استان از سوی واحد مشهد است.

وی مشارکت دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی و اساتید را در رویداد گام دوم مثبت ارزیابی کرد و گفت: مشارکت دانشجویان در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد از سطح بالایی برخوردار است چرا که ۴۳ انجمن علمی و پژوهشی در برگزاری رویداد گام دوم مشارکت کردند و ۲۶ ایده دانشجویی منتخب تا کنون ارسال شده است و مشارکت اساتید در حد انتظار است، این مشارکت فعال به دلیل اطلاع رسانی مطلوب این رویداد است.

عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با اشاره به اهداف رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از اهداف مهم رویداد گام دوم استفاده از ظرفیت‌های صنعت و نهاد‌های برون سازمانی در قالب طرح‌های تجاری و اقتصادی است و با توجه به برقراری ارتباط مطلوب کارگروه‌های استان و مشهد با صنعت، مرکز سرای نوآوری، مراکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان باعث تحقق این هدف می‌شوند.

مولوی افزود: عمده کارگروه‌ها با نهاد‌های خارجی و صنعت ارتباط مطلوبی برقرار کردند و بخش حامیان مالی با مدیریت خوب دکتر معطر، توانسته است با سازمان آب استان خراسان رضوی و مشهد، ایران خودرو، شهرداری، شرکت توزیع برق، آستان قدس رضوی و... ارتباط مطلوبی برقرار کند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با مدیریت و نقش پررنگ دکتر مرادی ریاست محترم دانشگاه و دکتر بهارآرا معاونت محترم پژوهشی، در تمام مراحل انتخاب تیم‌های پژوهشی قوی و انتخاب کارگروه‌های قدرتمند، آینده روشنی در جهت اجرای گام دوم دانشگاه آزاد خواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در جهت تحقق اهداف گام دوم بسیار موفق عمل کرده است چرا که تمام ایده‌های ارسال شده مسئله محور خلاقانه و نوآورانه و در جهت حل مسائل و مشکلات جامعه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد خراسان رضوی گام دوم انقلاب ارتباط صنعت و دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی واحد مشهد گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان