Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد اوجی گفت: امروز قرارداد‌های مربوط به جمع آوری گاز‌های مشعل شرق کارون منعقد شد.

به گفته او  پروژه‌های خیلی خوبی در خوزستان آغاز شده است که توسعه میادین نفتی و گازی با استفاده از توان سازندگان و پیمانکاران، هلدینگ‌های بزرگ و سرمایه گذاران خارجی از جمله این پروژه‌ها است که در خوزستان در حال اجرایی شدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر نفت می‌گوید:  تا به امروز حدود ۴.۵ میلیارد دلار در توسعه میادین قرارداد منعقد شده است که عمده این قرارداد‌ها مربوط به میادین استان خوزستان است.

این مقام مسئول گفت:  پروژه‌ها و برنامه‌های مختلفی برای صنعت نفت و گاز خوزستان داریم و بحث جمع آوری گاز‌های مشعل در دو نوبت به همت هلدینگ خلیج فارس در حال رقم خوردن است.

آقای اوجی بر فعال کردن پروژه‌های پتروشیمی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با فعال کردن چنین طرح‌هایی شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در بحث اشتغالزایی در استان خوزستان باشیم.

وزیر نفت می‌گوید: وزارت نفت در دولت سیزدهم در بعد مسئولیت‌های اجتماعی مبالغ خیلی خوبی را به خوزستان اختصاص داده است. در این خصوص بیش از ۵هزار میلیارد تومان به بحث تنش آبی و مشکلات آب و فاضلاب خوزستان از سوی وزارت نفت اختصاص داده شده است.

به  گفته این مقام مسئول ۳ تا ۴ درصد از هزینه پروژه‌های توسعه‌ای که در خوزستان تعریف شده است در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به همان مناطق استان اختصاص داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نفت گازهای مشعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم

محمد خزامی رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به بحث صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌‎های فولادی API در کشور، بازیگر تعیین‌کننده‌ای در تامین این محصول استراتژیک در بازارهای ایران و جهان به شمار می‌آید.

او با اشاره به اینکه ورق‌های API محصولی استراتژیک و غیرقابل جایگزین در توسعه زیرساخت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به حساب می‌آیند، افزود: این ورق ها از خواص مقاومت مناسبی در مقابل عوامل بیرونی مانند خوردگی و شکستگی برخوردار هستند و ار این رو جایگاه بسیار ویژه‌ای در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: نقش‌آفرینی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین این ورق فولادی برای توسعه زیرساخت‌های نفت‌وگاز کشور به خصوص پروژه خط انتقال نفت گوره به جاسک و همچنین رشد روزافزون صادرات ورق های فولادی عریض و کسب سهم این شرکت از بازارهای کشورهای اروپای غربی، حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه خود مهر تاییدی بر سطوح بالای کیفیت محصول و ظرفیت‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین ورق‌های فولادی عریض است.

خزامی با تاکید بر جایگاه ویژه شرکت فولاد اکسین در تامین این ورق‌ها یادآور شد: بدون شک شرکت فولاد اکسین خوزستان، با توجه به مسیر و روند رشد تولید و فروشی که در ماه‌های اخیر در پی گرفته است، در آینده‌ای نزدیک بازارهای صادراتی خود را در سایر کشورها نیز توسعه خواهد داد. 

او افزود: در همین راستا شرکت فولاد اکسین خوزستان به شکلی پررنگ و قدرتمند در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) حضور یافته است تا به این ترتیب ضمن تشریح و معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر خود در سطح کشور، منطقه و حتی جهان، زمینه مناسبی را برای معرفی محصولات، توسعه بازارهای بین‌المللی، نقش‌آفرینی در تامین نیاز مصرف کنندگان ورق های فولادی عریض و کسب سهم بیشتر از بازار کشورها به ویژه کشورهای اروپایی و در انتها صادرات محصولات خود ایجاد کند. 

این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • (ویدئو) آلودگی مشعل‌های نفت در خوزستان