Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@06:07:23 GMT

در بعد ورزش قهرمانی، توسعه کمی و کیفی مورد توجه است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۷۶۴

در بعد ورزش قهرمانی، توسعه کمی و کیفی مورد توجه است

ایسنا/خراسان جنوبی دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: این فدراسیون پنج برنامه عملیاتی را در سیاستگذاری جدید معرفی کرده و در بعد ورزش قهرمانی، توسعه کمی و کیفی مدنظر است.

مهدی صداقت، امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند در نشست مجمع عمومی انتخاب رییس هیات کونگ فو خراسان جنوبی اظهار کرد: در بعد ورزش قهرمانی توسعه کیفی و کمی باید اتفاق بیفتد و از مهمترین مشکلات در حوزه ورزش کونگ فو کمتر برگزار شدن مسابقات ملی و بین‌المللی است که باید فعال شود زیرا مسابقه جامعه هدف را فعال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: توسعه منابع انسانی، برگزاری کارگاه‌ها، ارتقای سطح دانش مربیان، ارتقای دانش علمی داوران، توسعه کمی و کیفی از مهمترین این برنامه‌ها است.

دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت‌هایی که در زمینه ورزش‌های رزمی دارد، می‌تواند مسابقات ملی را میزبانی کند و برگزاری مسابقات ملی در این استان نقش موثری در توسعه ورزش قهرمانی خواهد داشت.

وی افزود: کمیته‌های هیات کونگ فو به عنوان بازوان توانمند فدراسیون باید فعال شوند زیرا می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های فدراسیون موثر واقع شود.

صداقت اظهار داشت: استعدادیابی شاه‌کلید توسعه ورزش قهرمانی است که باید کمیته مخصوص این موضوع در استان‌ها فعال شود.

وی گفت: ظرفیت و توانمندی‌های خوبی در رشته ورزشی کونگ فو در خراسان جنوبی وجود دارد که باید شناسایی و با حمایت همه‌جانبه شکوفا شود.

وی ادامه داد: اتکا و همدلی اعضای هیات رییسه مجامع کونگ فو استان‌ها و حرکت در مسیر سیاستگذاری‌های فدراسیون این هدف را در استان‌ها محقق می‌کند اما حس مطالبه‌گری در ورزش باید فعال‌تر از قبل باشد و برنامه‌های ابلاغی در همه سطوح دنبال شود.

دبیر فدراسیون کونگ فو با بیان اینکه اساس توجه باید به نیروی انسانی و توجه به ورزش بانوان باشد خاطرنشان کرد: ارتقای دانش داوران و مربیان باید در دستور ویژه قرار گیرد که امیدواریم با توجه به این مسایل مجمع عمومی کونگ فو خراسان جنوبی در ارزیابی عملکرد از شاخصه‌های قابل توجهی برخوردار شود.

وی گفت: برگزار نشدن مسابقات برون مرزی پاشنه آشیل ورزش کونگ فو است و با برگزاری مجمع جهانی کونگ فو با حضور ۵۵ کشور در هفته آینده امیدواریم با برگزاری مسابقات برون مرزی بتوانیم بخش زیادی از مشکلات پیش رو را برطرف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این نشست از اعضای مجمع عمومی هیات کنگ فو خواست تقویم عملیاتی ۱۴۰۱ را آماده و ارایه کنند تا ورزش و جوانان در راستای برنامه‌های پیش رو همراه شود.

حسن عزیزی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در حوزه تربیت مربیان و داوران صورت گرفته که باید از این ظرفیت در مجامع خارج استانی هم بهره ببریم.

وی گفت: یکی از مهمترین مباحثی که این روزها مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند، جهاد تبیین است که جامعه ورزشکاران نیز باید در دستور کار قرار دهند.

عزیزی افزود: تنها راه مقابله با رسانه‌های دشمن، جهاد تبیین است و از آنجا که این فریضه مخاطب خاص ندارد و ضرورتی همگانی است باید شناخت عالمانه مسایل و سواد رسانه‌ای مد نظر باشد.

وی اظهار کرد: ظرفیت ورزش خراسان جنوبی در رشته‌های رزمی قابل توجه است که نگاه ویژه فدراسیون را در زمینه برگزاری دوره‌های مربی‌گری می‌طلبد.

در این نشست "محمد فضلی" با ۱۶ رای موافق به مدت چهار سال با رای اعضای مجمع عمومی به عنوان رییس هیات کونگ فو خراسان جنوبی انتخاب شد. همچنین از خدمات بیش از سه دهه "غلامرضا رضایی" آزاده هشت سال دفاع مقدس که ورزش کونگ فو را در زندان‌های رژیم بعث آموخته بود، تقدیر و به عنوان عضو شورای مشورتی فدراسیون کونگ فو معرفی شد. رضایی دارای دان هفت کونگ فو و داور سطح سه بین‌المللی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش قهرمانی فدراسیون کونگ فو ورزش قهرمانی خراسان جنوبی مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی