Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «امیر شایانمهر» خبرنگار و مدرس رسانه دررشته توییتی به بازدید سرزده آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رییس جمهوری از شرکت خودروسازی ایران خودرو پرداخت و نوشت: ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه برای پوشش اخبار هیات دولت به نهاد ریاست جمهوری رفته بودیم. بعد از جلسه دولت خود را برای رفتن آماده می کردیم که به من و تصویربردارم اطلاع دادند بمانید، برنامه دیگری هم باید پوشش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسیدم چه برنامه ای؟ کسی اطلاع نداشت یا نخواست اطلاعاتی بدهد.

وی ادامه داد: سوار بر ون راه افتادیم. عکاس و تصویربردار روابط عمومی نهاد هم همراهمان بودند. به همراه رییس جمهور، تقریبا نامحسوس. در کل مسیر برخلاف مرسوم عبور و مرور کاروان شخصیت های سیاسی، نه کسی متوجه چیزی شد نه با کنجکاوی به نظاره ایستاد. حتم دارم کمتر کسی در خیابان‌های شهر، یا درون خودروهایی که در ترافیک کنارشان متوقف می‌شدیم و حتی پیک موتوری و نیسان آبی‌هایی که بی محابا از کنارمان گذشتند، حدس می‌زدند رییس جمهور سوار بر یکی از همین خودروهای ایرانی کناری است.

شایانمهر نوشت: به عنوان تنها خبرنگار همراه گروه در مسیر هم پرسیدم مقصد کجاست؟ درنهایت جواب شنیدم، بازدیدی از پیش اعلام نشده، حوالی تهران. وارد شرکت ایران خودرو که شدیم نه خبری از استقبال رسمی بود نه کسی منتظرمان. رفتار عادی همه نشان می‌داد واقعا کسی از حضورآقای رییسی در آنجا اطلاع ندارد. بعدا شنیدم هنگام ورود، وزیر صمت با قائم مقام مدیرعامل تماس گرفته که ما در کارخانه‌ایم، سریع خودت را به پارکینگ خودروها برسان. مدیرعامل شرکت هم بی‌خبر از همه‌جا در یکی از مهمترین روزهای کاریش، همان ساعت در فرودگاه بود تا برای عقد قرارداد فروش خودرو به ارمنستان برود.

خبرنگار حاضر در بازدید رییس جمهور تصریح کرد: دراین بازدید رییس جمهور نه ازخودرویی رونمایی کرد، نه از دستاوردی بازدید. حتی کسی گزارشی پر طمطراق از عملکرد خودروساران هم به او نداد. رییسی به وضع موجود معترض بود. از ماندن هزاران خودرو در کارخانه گلایه کرد و بر خودورسازان خُرده گرفت. بعد دستوراتی داد و ضرب الاجلی تعیین کرد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی دولت صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی دولت صمت سید ابراهیم رییسی دولت صمت رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد