Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه بارشی از عصر امروز پنجشنبه به استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت قسمتی ابری، به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و از بعدازظهر بارش باران و برف در نیمه غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی بیان کرد: بارش تا روز جمعه در سطح استان ادامه خواهد داشت و شدت آن طی امشب تا اواسط روز جمعه و در نیمه‌ غربی و جنوب استان خواهد بود که می‌تواند منجر به جاری شدن روان‌آب، آبگرفتگی معابر عمومی، کاهش دید و اختلال در تردد شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه در مناطق مستعد به همراه بارش، احتمال رعد و برق، تگرگ و کولاک نیز وجود خواهد داشت، گفت: بارش در سایر مناطق با شدت کمتر و به شکل باران خواهد بود. 

وی ادامه داد: طی روز جمعه وزش باد در سطح استان شدید و در نیمه‌ شرقی، همراه با گردوخاک محلی و احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه روز شنبه اُفت دما محسوس خواهد بود، خاطرنشان کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۳ تا ۵ درجه افزایش خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۸ و کمینه فردا ۹ درجه سانتی‌گراد و خوروبیابانک با ۲۷ درجه و بویین و میاندشت با یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش برف و باران در اصفهان طوفان لحظه ای در شرق اصفهان وزش باد شدید در اصفهان پیش بینی روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد