Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@10:29:08 GMT

عناوین دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۴۹۷۱

عناوین دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ سال ۱۴۰۰ بر اساس تقویم دارای دو هفته جوان است که اولین هفته جوان در فروردین ماه امسال برگزار شد و دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ از روز ۲۱ اسفند ماه، دو روز قبل از ولادت حضرت علی اکبر (ع) آغاز می شود و در روز ۲۷ اسفند ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) پایان می یابد.

بر اساس اعلام معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عناوین روز های دومین هفته جوان سال ۱۴۰۰ به شرح است:

روز شنبه ۲۱ اسفند با عنوان: جوان ایرانی، ایران آینده و راهبران گام دوم انقلاب

روز یکشنبه ۲۲ اسفند با عنوان: جوان ایرانی، جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب

روز دوشنبه ۲۳ اسفند مصادف با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با عنوان: جوان ایرانی، امید به آینده و نسل ما می توانیم

روز سه شنبه ۲۴ اسفند با عنوان: جوان ایرانی، حکمرانی نوین و مشارکت اجتماعی

روز چهارشنبه ۲۵ اسفند با عنوان: جوان ایرانی، خانواده پایدار و زندگی سالم

روز پنجشنبه ۲۶ اسفند با عنوان: جوان ایرانی، مطالبه گری و مسئولیت اجتماعی

روز جمعه ۲۷ اسفند مصادف با سالروز ولادت حضرت قائم (عج) با عنوان: جوان ایرانی، هویت، مهدویت

تقویت جایگاه جوانان در افکار عمومی، توجه ویژه مسئولین و تصمیم گیران در سطوح ملی و استانی به موضوعات مربوط به جوانان و اهتمام برای رفع مسائل آنها، توانمندسازی جوانان و ارتقای نشاط و امید به آینده، خود باوری و هویت در بین جوانان، ایجاد ارتباط سازنده میان جوانان با یکدیگر و جوانان با مسئولین و اطلاع رسانی برنامه های حوزه جوانان و ارائه گزارش های انجام شده در این حوزه، از اهداف بزرگداشت هفته جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ جشن روز جوان در تمامی استان های کشور مصادف با ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام برگزار می شود که لازمه اجرای آن و تمامی برنامه های این هفته، رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بر اساس تشخیص و تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان ها خواهد بود و مسئولیت نظارت بر کلیه برنامه ها بر عهده ادارات کل ورزش و جوانان استان ها است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وحید یامین پور روز جوان معاونت امور جوانان اسفند با عنوان جوان ایرانی ولادت حضرت هفته جوان سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج