Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:14:09 GMT

اماکن ورزشی کارگری استان قزوین توسعه و ارتقا می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۵۳۹۸

اماکن ورزشی کارگری استان قزوین توسعه و ارتقا می‌یابد

به گزارش ایرنا، عین الله کشاورز ترک روز پنجشنبه در جریان بازدید کمال تنها مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و احمد اسناوندی رئیس مجموعه های ورزشی کارگران کشور از مجموعه های ورزشی کارگری استان در شهرستان های البرز، قزوین و تاکستان، افزود: کارگروه راهبری ورزش کارگری در استان تشکل شده تا برای توسعه اماکن ورزشی کارگران استان برنامه ریزی و اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: قزوین از نظر امکانات ورزشی در کشور جزو ۱۰ استان اول است ولی درصدد هستیم این اماکن را با توجه به صنعتی بودن استان توسعه بدهیم تا تعداد بیشتری از جامعه کارگری استان تحت پوشش قرار گیرند.

وی درخصوص تامین بودجه توسعه این اماکن، گفت: با توجه به اینکه مجموعه های ورزشی استان خودگران هستند درخواست داریم مجوز تغییرات اساسنامه ای در مجموعه های ورزشی داده شود تا بهتر بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه استفاده کنیم.

کشاورز ترک با اشاره به شیوع کرونا و خسارت های آن بر مجموعه های ورزشی استان، گفت: به رغم شیوع این ویروس طی دو سال اخیر و تعطیلی مجموعه های ورزشی استان، سعی کردیم این مجموعه ها سرپا بمانند تا بعد از کرونا مورد استفاده قرار گیرند که خوشبختانه در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارند.

رییس هیات ورزش کارگری استان قزوین نیز در این بازدید، گفت: درآمدزایی از مجموعه های ورزش کارگری استان برای خدمات رسانی بهتر به جامعه کارگری در دستور کار قرار دارد.

هادی اسدی گفت: بخش قابل توجهی از جامعه کارگری استان از مجموعه های ورزشی کارگران استان استفاده می کنند و تعداد قابل توجهی از شرکت های تولیدی استان به صورت روزانه با این مجموعه ها قرارداد دارند و از تخفیفات مجموعه ها استفاده می کنند.

وی افزود: برای ساماندهی درخواست و رفع مشکلات در این حوزه، پیشنهاد ما این است که سامانه ای برای ثبت درخواست کارگران جهت استفاده از مجموعه های ورزشی راه اندازی شود تا هم کارگران از تخفیف های مجموعه ها استفاده کنند و هم اینکه آماری از تعداد خدمات ارایه شده به کارگران استان داشته باشیم.

مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز به منظور بررسی وضعیت مجموعه های ورزشی کارگران استان و انجام طرح های توسعه به استان قزوین سفر کرده بود.

استان قزوین ۱۶۰ هزار کارگر دارد.

برچسب‌ها تاکستان ورزش کارگری البرز وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون آماتوری ورزش کارگری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاکستان ورزش کارگری البرز تاکستان ورزش کارگری البرز وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون آماتوری ورزش کارگری مجموعه های ورزش مجموعه های ورزشی کارگران استان ورزشی کارگران کارگری استان استان قزوین ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر روابط‌عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی، دراجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با ابراز خرسندی از سفر به اصفهان با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی و توسعه شبکه سازی گفت: اولین وظیفه ما به‌عنوان اتاق بازرگانی این است که تجارب را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و برای ارتقای شبکه‌سازی ارتباطات اتاق‌ها را بهبود ببخشیم.
عبد اله حسن محمد العامری با اشاره به اینکه در این مجمع باید توانایی کشور‌ها را در نظر گرفت، افزود: ما در امارات متحده عربی و در اتاق بازرگانی آمادگی کامل داریم تا تجارب دیگران را یاد بگیریم و تجارب خود را به اشتراک بگذاریم.
عبد اله حسن محمد العامری ادامه داد: تاکنون روابط خوبی با اتاق بازرگانی ایران داشته‌ایم، اما اکنون نیازمندیم بدانیم چه قدم‌هایی باید برداشته شود تا بتوانیم مسیر را برای بخش‌های خصوصی هموار کنیم.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.
ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد.
در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

دیگر خبرها

  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت