Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که همه طرف ها در مذاکرات وین در تلاش برای شفاف سازی مواضع خود در خصوص سخت ترین مسائل هستند.

 این مقام کاخ سفید که نامش بیان نشده است، روز پنجشنبه به وقت محلی به خبرنگاران رسانه های بین المللی گفت که تغییری در مذاکرات وین ایجاد نشده است.

این مقام در پاسخ به این سوال که آیا طرف ها به یک توافق رسیده اند یا خیر گفت از  زمان اظهارات معاون سخنگوی کاخ سفید که گفته بود "در این مرحله نهایی، همه طرف ها در تلاش برای شفاف سازی مواضع خود در خصوص سخت ترین مسائل هستند"، تغییری در مذاکرات ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و مقام معلم گفت: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش و اقدام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری صبح پنجشنبه در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده شهرستان‌های استان تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگ آموزگاران کشور به ویژه استاد شهید «مرتضی مطهری»، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشریح جایگاه معلمان در سه وجه اظهار کرد: حقیقتاً هر آنچه که داریم از معلم است چرا که جایگاه معلم، ختم به انسانیت می‌شود.

فخاری گفت: معلمان در مقام تعلیم و تربیت به عنوان یک عنصر تأثیرگذار محسوب می‌شوند و شأن و جایگاه معلم به قدری بالا است که نمی‌توان از آن عبور کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم تربیتی معلمان عنوان کرد: پس از وراثت و خانواده نقش مهم و ضروری تعلیم توأم با تربیت نیز بر عهده معلمان عزیز گذاشته شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه رشد اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و سایر مؤلفه‌های توسعه یافتگی در تلاش معلمان نهفته است، گفت: باید منزلت معلم و عزیزانی که در جهت تربیت و آینده سازی کشور تلاش می‌کنند، حفظ و از شعار زدگی پرهیز کنیم.

فخاری اظهار کرد: اراده‌ای در معلمان وجود دارد که توأم با صبر، استقامت، دانش پژوهی و آینده پژوهی برای نسل جدید می‌باشد و در این راستا تمام مسؤولین مکلف هستند که در حوزه‌های رفع نیازمندی‌ها و منزلت بخشی‌مقام معلم تلاش و اقدام کنند.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت حفظ و ارتقای مقام، منزلت و شأن معلمان و استادان، گفت: شما معلمان و خانواده‌های محترمتان باعث مباهات، سربلندی و غرور همه جامعه هستید و به شما افتخار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه