Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:30:56 GMT

کاروان لجستیک آمریکا در صلاح الدین عراق هدف قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۶۱۷۰

کاروان لجستیک آمریکا در صلاح الدین عراق هدف قرار گرفت

به گزارش ایرنا از تارنمای شفق نیوز عراق، بسته انفجاری در مسیر عبور کاروان لجستیک نظامیان آمریکا در استان صلاح الدین منفجر شد.

بر اساس این گزارش، انفجار در مسیر عبور این کاروان که حامل تجهیزات لجستیک برای ائتلاف آمریکا بوده، خسارت جانی در پی نداشته است.

حمله به کاروان‌های پشتیبانی، منافع و نیروهای آمریکایی در عراق در طول یکسال و نیم گذشته افزایش یافته است و برخی گروه‌ها توانسته‌اند پایگاه‌های نظامی آمریکا را در «عین الاسد» (الانبار)، «الحریر» (اربیل) و «ویکتوریا» (نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد) هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های مقاومت در عراق بارها اعلام کردند که در صورت حضور نیروهای آمریکایی در این کشور، به هر شکل، آنها حق خود می دانند که با متجاوزان و اشغالگران مقابله کنند.

برچسب‌ها انفجار عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار عراق انفجار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید:
نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229056 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ