Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان گلستان مقصد شانزدهمین سفر استانی رئیس‌جمهور دولت مردمی است، امروز مهمترین اقدام آیت‌الله رئیسی پایان دادن به ارثیه نحس ناکارآمدی 8 ساله در این استان خواهد بود تا مردم طعم شیرین دولت کار و کرامت را بچشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، انتظار به سر آمد و مردمی‌ترین رئیس‌جمهور کشور امروز مهمان مردم خونگرم و ولایتمدار استان گلستان است، تکثیر «ما می‌توانیم» را می‌توان به وضوح از روزها قبل از سفر رئیس جمهور به گلستان شاهد بود، مردمی که شلوغ‌ترین روزهای کار مدیران استان را پشت میزهای خدمت رقم زدند، این بار در ابتکاری امیدآفرین میزهای خدمت در جوار هر اداره‌ای شکل گرفت تا مردم برای رساندن صدای خود به رئیس‌جمهور دچار سردرگرمی و زحمت نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم هنوز یادشان نرفته کلید تدبیر یک رئیس‌جمهور جریان زندگی آنها را چگونه قفل کرد و ژست لبخندش در پی کمیاب شدن مرغ، تخم مرغ و روغن فقط نمکی بر زخم غصه‌هایشان بود و عده‌ای در صف‌های شلوغ معیشتی جان می‌دادند و کرامت‌شان زیر سوال رفته بود، مردم هنوز یادشان نرفته در این کشور دولتی روی کار بود که وزرایش برای مسکن مردم نه تنها آجر روی آجر نگذاشتند بلکه با تمسخر طرح‌های پیشین ریشخند به بی‌خانمانی آنان زدند، آری این مردم هنوز یادشان نرفته که در این کشور 8 سال دولتی بر سر کار بود که گرانی بنزین را پس از اجرای طرح و در روز جمعه فهمید و حتی خودش را با ژست لبخند به تمسخر گرفت.

مردم 8 سال ناکارآمدی دولتی را شاهد بودند که با دریافت حقوق‌های نجومی ریشه مشکلات نجومی را رقم زد و حل مشکلات کشور را به برجام گره زد و هر بار آن را به سان ماه تابانی دید که می‌تواند مشکل‌گشا باشد و اگر کسی نقدی به کارنامه این رئیس جمهور داشت با الفاظ سنگین و رنگین مورد تفقد قرار می‌گرفت.

آری آن روزگار گذشت و به تاریخ پیوست که یادآوری آن جز تلخکامی چیزی برای مردم ندارد و حالا امروز آیت الله رئیسی در قامت رئیس جمهوری وارد استان گلستان شده که انتظارها برای حل مشکلات از او بسیار زیاد است و تنها از یک رئیس جمهور جهادی می‌توان انتظار داشت که نسخه ضرب‌الاجلی برای فقر و فساد و تبعیض بپیچد و خواب را بر افراد ناکارآمد پریشان کند.

* منتقدان و غیرمنتقدان در صف مطالبه‌گری از رئیس‌جمهور

مردم از نخبگان گرفته تا فارغ‌التحصیلان، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، منتقدان و غیرمنتقدان همه در صف مطالبه‌گری ایستادند و این یعنی امید در دولت رئیسی زنده شده است و محرومان در این میان امیدوارترند.

امروز حضور رئیس‌جمهوری را در گلستان شاهدیم که جمعه و شنبه برایش ندارد و تمام تمرکزش خلاصه به حل مشکلات مردم شده و برای تحقق این مطالبه عمومی تلاش می‌کند.

امروز چشمهای نگران مردم استان گلستان که درآمد سرانه آنها در مقایسه با میانگین کشوری پایینتر است به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی  دوخته شده و بیکاری از دیگر دغدغه‌های مردم خصوصا جوانان این دیار است.

پتروشیمی گلستان با 90 هزار سهامدار امروز یکی از جدی‌ترین پروژه‌هایی است که تدبیر رئیس دولت سیزدهم را می‌طلبد تا برای برون‌رفت از چالش چندساله این طرح چاره‌اندیشی کند کاری که دولت‌های پیشین نتوانستند آن را پیش برده و به سرانجام برسانند به آینده‌ای روشن امیدوار سازد.

* حل مشکلات به دست توانای رئیس‌جمهوری با روحیه جهادی و انقلابی محقق می‌شود

گلستان سالهایی است به درد کم‌آبی دچار شده و مردم مرکز این استان نیز در فصول گرم و سردش به قطعی آب دچار هستند حتی در روزهای پایانی سال و در آستانه عید باستانی نوروز که نیاز آبی بیش از هر چیزی است اما تاکنون برای حل بحران آب و رفع نیازهای مردم در این زمینه تدبیر مناسبی اتخاذ نشده است.

مردم گلستان در انتظار اتفاقات خوب منطقه آزاد هستند، سالهاست به انتظار شنیدن صدای بوق قطار راه آهن گرگان- مشهد نشستند، بارها خبر اتمام و آبگیری سد نرماب را شنیدند اما چشمان بیش از 550 هزار نفر از مردم شرق گلستان که با تنش آبی دست و پنجه نرم می‌کنند هنوز به وضعیت این سد دوخته شده است.

طرح مسکن ملی، زهکشی اراضی کشاورزی، تعیین تکلیف پروازی در فرودگاه کلاله، نجات خلیج گرگان، سامان بخشیدن به گردشگری آشوراده، تامین تخت‌های بیمارستانی، تسریع در ساخت پروژه‌های بیمارستانی از جمله پروژه‌هایی است که سالهاست چشم مردم گلستان برای اجرای آن به عملکرد مسئولان دوخته شده است و حل آن قطعا به دست توانای رئیس‌جمهوری با روحیه جهادی و انقلابی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان گلستان رئیس جمهوری رئیس جمهور حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تحریم‌ناپذیر است

 ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (اکسپو۲۰۲۴) اظهار کرد: امیدوارم این نشست که رونمایی از توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی بوده و فضای رقابتی ایجاد می‌کند موجب همگرایی و مشارکت همه فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و بازرگانان شود و ارتقای اقتصاد در کشور و منطقه را به ارمغان بیاورد.

وی افزود: این نمایشگاه بیانگر این است که جمهوری اسلامی تحریم ناپذیر است و هیچ تحریمی به نتیجه نخواهد رسید و طرح های شیطانی منزوی ایران همگی خنثی خواهد شد.

رئیس قوه مجریه گفت: این کشور با ذخایر مادی و معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت ها می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری هایی را عرضه کند .

رئیسی افزود: این نمایشگاه تهدیدها را به فرصت ها تبدیل می‌کند، ترجمان این رویداد این است که ما توانسته ایم و باز هم می‌توانیم. 

رئیس جمهور گفت: خداوند متعال در اقلیم‌های مختلف برای جامعه امکانات فراوانی قرار داده و اگر آحاد انسان به علت زیاده خواهی و سلطه طلبی در جهت محروم کردن ملت‌ها از ظرفیت‌ها حرکت نکنند می‌توان با فکر و اندیشه نیاز بشر را مرتفع کرد اما جریان تحریم‌ها نماد ظلم به همه ملت‌ها هست، چرا که اگر ملتی را در تنگنا قرار دهیم تا به اهداف خود نرسد این ظلم به همه ملت‌ها تلقی خواهد شد و نوعی جنگ است .

او ادامه داد: در جنگ اراده‌ها ملت ایران اراده کرد که با توکل به خدا و تکیه بر داشته های ملی تحریم ها را پشت سر بگذارد به نحوی که سخنگوی کاخ سفید بگوید فشارها علیه حمهوری اسلامی مفتضحانه شکست خورده است و قطعا این ملت ایران بودند که این شکست را رقم زدند .

رئیسی گفت: تولیدگران افسرانی هستند که در خط مقدم جمهوری اسلامی هستند و توانسته اند در عرصه اقتصادی کشور را پیشرفت دهند و من از جمهوری اسلامی به عنوان کشور پیشرفته و فناور یاد میکنم.

او گفت: ما برای جلوگیری از خام فروشی و صادرات مواد اولیه نیازمند زنجیره کامل هستیم و این امکان در کشور وجود دارد. تولید کشاورزی و صنعتی نیازمند نقشه راه است اینها بخشی از توانمندی های جمهوری اسلامی است از همه میخواهم با جدیت کار را دنبال کنند.

رئیسی گفت: آنچه که من می‌خواهم به جمع فعالان بگویم این است که ما امکانات و ظرفیت زیادی را داریم و فقط لازم است از قوه به فعل دربیاید.امروز اگرچه غرب تلاش می‌کند به فناوری نوین دست پیدا نکنیم و انحصار در دست خودشان بماند اما بدانند که بسیاری از فناوری ها در کشور ما بومی شده و حتی با ترور دانشمندان نمی‌توانند ما را از دستیابی به فناوری بازدارند.

رئیس قوه مجریه گفت: در صنایع هسته ای و نظامی بیشترین فشار روی ما قرار دارد که البته بیشترین پیشرفت را نیز در این زمینه کسب کرده ایم البته در دکترین ما هدف دستیابی به سلاح هسته ای نیست، اما استفاده از این فناوری در عرصه های علمی در دستور کار ما قرار خواهد داشت.

رئیس جمهور گفت: بدانید علی رغم خواست نظام سلطه توانایی بسیار وجود دارد و کشورها می‌توانند روی پای خود بایستند و برای ملت خود و جهان موثر باشند نظام سلطه نمی‌تواند ملت‌های مصمم را از استقلال باز دارد .

رئیسی گفت: قدرت نظامی مهم است اما قدرت تولید هم کمتر از آن نیست، آن چه می‌تواند کشور را قدرتمند کند قدرت اقتصادی است و به فعالان اقتصادی میگویم که شما در موضع تولید قدرت هستید .

او ادامه داد: رونمایی از توانمندیها ارتباط ملت‌ها با ملت‌ها و مردم با مردم دیگر کشورها را رقم می‌زند و به امید آفرینی می‌پردازد که ما حتما توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم .

رئیس‌جمهور در پایان گفت: ما دریای خزر، خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند را داریم و خط ترانزیتی قدرتمندی را دارا هستیم؛ همچنین در جهان موضوع  تجارت با ارزهای دیگری غیر از دلار و ملی مطرح است. جمهوری اسلامی توانایی فنی و مهندسی بسیاری دارد .امیدوارم این نشست منشاء برکات باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت