Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید ابوالحسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین دوره مسابقات جام مینی فوتبال روستایی و عشایری به صورت مرحله‌ای در تمامی روستاهای استان همزمان با سراسر کشور با عنوان جام پرچم در دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی بالای ۱۵ سال برگزار خواهد شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان قزوین گفت: رویداد جام پرچم در رشته مینی فوتبال به ترتیب در سطح روستاها، بخش ها، شهرستانها و استان برگزار می شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعزام می شود که شرط اصلی ثبت نام و ساکن بودن ورزشکاران در روستاها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان قزوین گفت: ثبت نام تیم ها در سایت مینی فوتبال به آدرس اینترنتی https://iranminifootball.ir آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ادامه دارد و دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و مسئولان ورزش روستاها می توانند در موعد مقرر، ثبت نام خود را نهایی کرده و اطلاعات ثبت نام را در اختیار این هیأت قرار دهند.

ابوالحسنی خاطر نشان کرد: مسابقات قهرمانی ورزشکاران روستایی در سال ۹۸ تحت عنوان جام خوشه چین در سطح بخش، شهرستان، استان، منطقه و کشور برگزار شد که استان قزوین توانست حضور بسیار چشمگیری در مسابقات داشته باشد و در چندین رشته در بخش آقایان و بانوان عنوان کسب نماید.

وی گفت: استان قزوین نزدیک به ۹۰۰ روستا دارد و امیدواریم حضور چشمگیری در این رقابتها داشته باشیم.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی وزارت ورزش و جوانان استان قزوین مینی فوتبال استان قزوین ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی