Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین تصاویر فیلم سینمایی «موربیوس» با بازی «جرد لتو» به تازگی از سوی مارول استودیو منتشر شد.

خبرگزاری میزان - جدیدترین تصاویر فیلم سینمایی «موربیوس» با بازی «جرد لتو» به تازگی از سوی مارول استودیو منتشر شد. این فیلم براساس برنامه ریزی جدید اول آوریل سال جاری میلادی اکران می‌شود.

کمپانی سونی پیکچرز دلیل اصلی این تعویق را همزمانی اکران این فیلم با اکران فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» دانست و اعلام کرد که نمی خواهد هیچکدام از این دو فیلم در این همزمانی ضرر مالی در گیشه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم داستان مردی به نام موربیوس را روایت می‌کند که در اداره‌ای مشغول به کار است و از بیماری خونی نادر رنج می‌برد. او تصمیم می‌گیرد که خود را درمان کند، اما طی عملی تبدیل به یک خون آشام می‌شود و داستان رو به تراژدی ترسناک می‌رود.

تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول است. این فیلم که در آینده توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع می‌شود، قرار است سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از سونی باشد.

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ دنیل اسپینوزا از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ مت سازما و بارک شارپلس است و در آن جرد لتو در نقش مایکل موربیوس، در کنار مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون و مایکل کیتون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، موربیوس در پی تلاش برای درمان خود بر اثر یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

پس از اعلام برنامه‌هایی برای خلق دنیای مشترک جدیدی از فیلم‌های با الهام از شخصیت‌های مرد عنکبوتی که با ونوم (۲۰۱۸) آغاز می‌شود، سونی توسعهٔ یکی از فیلم‌ها بر پایهٔ شخصیت موربیوس را آغاز کرد. سازما و شارپلس تا نوامبر ۲۰۱۷ فیلم‌نامه‌ای برای این فیلم نوشته بودند.

لتو و اسپینوزا در ژوئن ۲۰۱۸ به‌طور رسمی به این پروژه ملحق شدند. کار بر روی این فیلم به‌طور جدی در پایان سال با انتخاب بازیگران بیشتر آغاز شد و مدتی بعد مراحل تولید فیلم در فوریهٔ ۲۰۱۹ در لندن کلید خورد. مدتی بعد تأیید شد که مراحل فیلم‌برداری تا ژوئن ۲۰۱۹ به پایان رسیده‌است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات