Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات از سرگیری آموزش حضوری نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه یاسوج در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، جزئیات از سرگیری آموزش حضوری نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه یاسوج در اطلاعیه‌ای اعلام شد.


نحوه تشکیل کلاس نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و جهت ارتقا کیفیت آموزش با استفاده از آموزش حضوری شروع نیمسال دوم مدت دو هفته از ۲۳ بهمن به ۷ اسفند ۱۴۰۰ به تاخیر می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمامی کلاس‌های درس دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی تمامی ورودی‌ها از تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ بصورت مجازی برگزار می‌شود.


همه کلاس‌های درس دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی کلیه ورودی‌ها دانشگاه از ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ بصورت حضوری برگزار می‌شود.


با توجه به جمعیت دانشجویی مقاطع کاردانی و کارشناسی نحوه برگزاری حضوری کلاس‌های درس دانشکده‌های مختلف به شرح زیر است.


تمامی کلاس درس دانشجویان مقطع کارشناسی تمامی ورودی‌های صرفا دانشکده علوم انسانی، دروس گروه معارف اسلامی و دروس عمومی همه دانشکده‌ها در طول نیمسال ۴۰۰۲ بصورت مجازی برگزار می‌شود.


لازم به ذکر است، در صورت عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در هر زمانی در طول نیمسال، تمامی دروس دانشکده علوم انسانی، معارف اسلامی و عمومی نیز به صورت حضوری برگزارخواهد شد.

 

همه کلاس‌های درس دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشکده‌های علوم پایه، نفت و گاز و صنعت و معدن بجز دروس عمومی و معارف اسلامی از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ بصورت حضوری برگزار می شود.

همه کلاس‌های درس دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده مهندسی بجز دروس عمومی و معارف اسالمی از ۲۷ فروردین ۱۴۰۱۰ بصورت حضوری برگزار می شود.


همه کلاس‌های درس دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده کشاورزی بجز دروس عمومی و معارف اسلامی از ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ بصورت حضوری برگزار می شود.

شایان ذکر است ، امتحانات پایانی تمامی دروس همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می شود.


در صورتی که در کشور تغییر خاصی در شیوع و پراکندگی ویروس کرونا صورت گیرد اجرای تمامی یا بخشی از بند های این دستورالعمل تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.


حداکثر ظرفیت کلاس‌های نظری ۳۰ و حداقل آن ۱۵ نفر و دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی ... حداکثر ۱۵ و حدااقل ۱۰ نفر تعریف شود.


تشکیل کلاس‌های عملی آزمایشگاه، کارگاه، عملیات کشاورزی، عملیات صحرایی، بازدید‌ها به زمان حضوری شدن کلاس‌های هر دانشکده موکول می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یاسوج وزارت علوم آموزش مجازی بصورت حضوری برگزار می شود صورت حضوری برگزار می شود معارف اسلامی ویروس کرونا آموزش حضوری دروس عمومی نیمسال دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس