Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، "یوسف خدرویسی" افزود: این دوره با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و جهاد دانشگاهی هم‌زمان با نیمه شعبان و هفته جوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کارگاه‌ها توانمندسازی جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال و همچنین بانوان سرپرست خانوار است، گفت: اجرای این مهم با توجه‌ به تفاهم‌نامه‌های ملی وزارت ورزش و جوانان و کمیته امداد امام خمینی(ره)، در دستور کار قرار گرفته و جلسات هماهنگی نیز با حضور معاونین کمیته امداد و جهاد دانشگاهی استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه در این کارگاه‌ها که تحت عناوین مجزای مهارت‌های عمومی اشتغال، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود بیش از ۲۱۶ ساعت آموزش حضوری و غیرحضوری تدارک‌ دیده‌ شده است، گفت: این دوره ترکیبی از ۳ روز کلاس حضوری و ۶ روز کلاس غیر حضوری است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این کارگاه‌ها بتوانیم نسبت به توانمندسازی جوانان در حوزه‌های مختلف نقش بسزایی داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف ترسیم شده وزارت ورزش و جوانان خصوصاً معاونت جوانان دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها استانداری همدان کارآفرینی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری همدان کارآفرینی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان استانداری همدان کارآفرینی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت