Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار وزارت خارجه نوشت: به‌ دنبال مذاکرات فشرده چند هفته اخیر مقامات سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس و توافقات کلی حاصل شده، رافائل گروسی روز شنبه به تهران سفر خواهد کرد.

هادی محمدی، خبرنگار وزارت خارجه در توییتر خود از سفر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد: به‌دنبال مذاکرات فشرده چند هفته اخیر مقامات سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس و توافقات کلی حاصل شده، رافائل گروسی روز شنبه به تهران سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا روند تعاملات ایران و آژانس بگونه‌ای محسوس رو به بهبودی است.

/بازار

برچسب ها: انرژی اتمی ، مدیر کل آژانس ، تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Qrf

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انرژی اتمی مدیر کل آژانس تهران انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای صلح آمیز نبودن برنامه هسته ای ایران است، یادآور شد که رافائل گروسی گفته نشانه ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.   به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته آینده اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای برگزار می‌شود، اظهار کرد: حدود ۴۷۷ مقاله ارائه شده، ۱۸۰ ارائه خواهیم داشت که توسط شرکت کنندگان غیرایرانی ارائه خواهند شد. گروسی مدیرکل آژانس نیز به عنوان مهمان ویژه در این کنفرانس حضور خواهد داشت و سخنرانی می‌کند.   وی ادامه داد: در المپیاد مخترعین جهان در سوئیس، از مدارس انرژی اتمی ما شرکت کرده بودند و ۵ دانش آموز ما ۵ مدال به دست آوردند و ایران مقام اول را کسب کرد.   رئیس سازمان انرژی اتمی، درباره حل مسائل پادمانی با آژانس اظهارکرد: همواره در حال تعامل و گفت‌وگو درباره مسائل پادمانی هستیم. تاکنون ۲ مکان باقی مانده و ۲ مکان حل و فصل شده درباره دو مکان در حال گفت و گو هستیم،  بیانیه اسفند ۱۴۰۱ از نظر ما پابرجاست و براساس آن تعامل داریم. اما این بیانیه توسط جریان مخربی که در غرب علیه ایران اقدام می کند، زیرسوال رفته است، ما اما بر این بیانیه تاکید داریم.   وی همچنین تاکید کرد : آقای رافائل گروسی اعلام کرده است در ایران دیدارهایی خواهند داشت و من هم با وی دیدار دارم و مطمئن هستم که ابهامات برطرف می شود و در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط خود را با آژانس تقویت می‌کنیم.   اسلامی درباره همکاری با آژانس در خصوص بازرسان آژانس تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آنها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایندهای همکاری با آژانس این موضوع را مکرر اثبات کرده و آنها هم به آن اذعان دارند.   وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران نیز تصریح کرد: این ها موضعگیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد

دیگر خبرها

  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر گروسی به ایران را تایید کرد
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند