Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرساله در آستانه عید نوروز خانواده های نیازمند با مشکلات بیشتری مواجه هستند، برپایی جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری، زمان مناسبی را برای مشارکت خیران و کمرنگ کردن مشکلات نیازمندان فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه امسال نیز همانند سال های قبل و همزمان در سراسر کشور جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند برگزار می شود، اظهار داشت: این جشن همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" از ۱۲ تا ۱۴ اصفهان در سراسر استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم زارع با اشاره به اینکه کمک های نیکوکاران به این سه روز محدود نخواهد شد و تا ۲۵ اسفند ادامه می یابد، افزود: خیران نیک اندیش می توانند با حضور در ۴ هزار پایگاه سراسر استان و در میعادگاه های نماز جمعه، با مشارکت خود نشاط شروع سال جدید را بین محرومان تقسیم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در هر شهرستان یک پایگاه مرکزی مستقر است و در تمام مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی این جشن برگزار می شود، ادامه داد: امسال جشن نیکوکاری در ۵ پایگاه اصلی به مرکزیت میدان انقلاب، در سطح شهر اصفهان برپاست و زنگ نیکوکاری روز ۱۴ اسفند در مدرسه سیمین لباف نواخته خواهد شد.

زارع با اشاره به اینکه صد در صد کمک های مردمی جمع آوری شده در این ایام در کمترین زمان ممکن به نیازمندان همان شهرستان، منطقه و محل اهدا خواهد شد، گفت: همشهریان نیکوکار می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه های مستقر در سطح استان، با واریز وجه به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و همچنین از طریق شماره گیری کد #۱۰۳۱۸۸۷۷* سهمی از شادی سال نو را هرچند کوچک، راهی خانه های نیازمندان کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کمیته امداد جشن نیکوکاری خانواده هفته احسان و نیکوکاری اصفهان مدرسه کمک های مردمی سال نو کمیته امداد امام ره اصفهان جشن نیکوکاری اصفهان جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند