Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:41:54 GMT

4 هزار پایگاه جشن نیکوکاری در فارس مستقر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۷۴۱۹

4 هزار پایگاه جشن نیکوکاری در فارس مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه با عنوان «قرض نیکو» که به صورت ویدئو کنفرانس با رییس کمیته امداد کشور برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن ایام نوروز و آغاز سال جدید گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در ایام پایانی سال برگزاری جشن نیکوکاری به منظور کمک به نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نیز مراسم جشن نیکوکاری در بیش از ۴ هزار پایگاه ثابت، سیار، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مدارس در تمام نقاط استان برگزار خواهد شد.

بذرافشان با بیان اینکه صندوق امداد ولایت از سال ۹۵ در استان فارس آغاز به کار کرده است، گفت: این صندوق تا امروز بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مختلف به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند غیر تحت پوشش پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در عین حال این نکته را یادآور شد: وام‌های قرض‌الحسنه این صندوق در راستای بانکداری اسلامی ارائه می‌شود و تا سقف ۱۰ میلیون تومان کارمزد صفر درصد دارد.

وی افزود: امروز در خدمت خیرانی هستیم که بیش از ۱۳ میلیارد تومان در حوزه قرض‌الحسنه، سپرده‌گذاری کردند و پیش‌بینی می‌شود در سال آینده این رقم رشد ۱۰۰ درصدی داشته باشد.

بذرافشان با بیان اینکه امروز به نیابت از ۲۵۸ سپرده‌گذار ویژه که در حوزه فرهنگ قرض‌الحسنه کمک کردند، از افراد فعال حوزه سپرده‌گذاری تجلیل می‌شود، بیشترین سهم از افتتاح سپرده را در حوزه مسکن برشمرد و افزود: روز شنبه و با حضور رئیس جمهور واحدهای مسکونی محرومان و خانواده‌های ایتام استان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن نیکوکاری مدیرکل کمیته امداد فارس قرض الحسنه محرومان کمیته امداد قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار