Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام از مهم‌ترین برنامه‌های این وزارتخانه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراوه‌تپه، سیدحمید سجادی ظهر امروز در بازدید از ظرفیت‌ها و نیازهای این شهرستان به ویژه در بخش ورزشی اظهار داشت: اتمام پروژه‌های ورزشی نه فقط در گلستان بلکه در کل کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود 110 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان گلستان گفت: بخشی از این پروژه‌ها با اعتبارات ملی و توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست احداث قرار دارد و تعداد دیگری از این پروژه‌ها نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اجرایی می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: میزان تخصیص اعتبارات به حوزه ورزش نسبت به سال گذشته تقریبا دوبرابر شده و انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک دست‌کم 25 درصد پروژه‌های نیمه تمام در گلستان را به بهره برداری برسانیم.

افتتاح 10 پروژه ورزشی در دانشگاه‌های کشور50 پروژه ورزشی نیمه‌کاره در استان لرستان/ 22 خانه ورزشی روستایی تجهیز می‌شودوزیر ورزش در کوهدشت: 4300 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور وجود داردوزیر ورزش در زابل: 50 پروژه ورزشی ‌دهه فجر ‌افتتاح می‌شود/ طرح‌های نیمه‌تمام را تکمیل می‌کنیم

وی ادامه داد: تسریع پروژه‌هایی مانند چمن مصنوعی و سالن‌های ورزش‌های توپی و غیرتوپی که در سفر ریاست جمهوری مصوب شده است، باید در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار داشته باشد.

سجادی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی در استان گلستان گفت: استان گلستان دست‌کم 150 ملی پوش در رشته‌هایی مانند دوومیدانی، کبدی، بسکتبال، فوتبال و غیره دارد و همچنین دارای استعدادهای زیاد و همچنین متخصصان در رشته‌های مختلف ورزشی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش و جوانان پروژه ورزشی ورزشی نیمه پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد

استاندار سمنان گفت: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، استان سمنان با پیشرفت ۵۵ درصدی توانست رتبه سوم کشور را در طرح نهضت ملی مسکن به دست بیاورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: مبحث صدور نشدن مجوز لازم برای پرداخت تسهیلات در حوزه نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار داشته است و پیگیری خواهد شد.

وی افزود: ما در بحث نهضت ملی مسکن در جایگاه خوبی قرار داریم، لذا جلسات متناظر در سطح شهرستان‌های استان نیز در بحث طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در سراسر استان پروژه‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن به خوبی در حال پیشرفت است، خاطرنشان کرد: پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن، از پتانسیل امکانات، مصالح و نیروی انسانی موجود در سطح استان به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

هاشمی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، استان سمنان با پیشرفت ۵۵ درصدی توانست رتبه سوم کشور را در طرح نهضت ملی مسکن به دست بیاورد.

وی ادامه داد: مصوبات شورای مسکن استان سمنان ضمانت اجرایی داشته است و تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص اجرای هرچه بهتر مصوبات همراهی لازم را داشته باشند.

کد خبر 751514

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • مهمترین دستاوردهای دولت در سه سال اخیر در قم
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان