Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های نماز جمعه آبادان فرمایشات رهبری را در خصوص جنگ در اوکراین فصل الخطاب دانست و افزود:متاسفانه معیار غرب در خصوص رخدادهای جهانی متناقض است.

وی دربخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان گفت: روند مذاکرات هسته‌ای به گونه ای است که توافق منطقی و به نفع کشور در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: چیزی از خباثت غربی‌های کم نشده است و تیم مذاکره‌کننده باید فرمایشات رهبری در مذاکره با آنها  را مدنظر خود قرار دهند.

وی با تاکید بر راستی آزمایی  قول‌های غربی‌ها و رفع کامل تحریم‌ها از سوی آنها اظهار داشت: توجهی به فرمایشات رهبری از سوی طرف مذاکره کننده در دولت قبل نشد و برجام و مشکلات آن برای کشور به وجود آمد.

امام جمعه آبادان  همچنین ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد شعبانیه بیان کرد: اعیاد شعبانیه باید در شأن و منزلت این ایام  برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به وضعیت جوی منطقه و وجود گرد و خاک در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر گفت:متاسفانه وضعیت آب در پشت سدها با توجه به کاهش بارندگی نگران کننده است.
حجت الاسلام غبیشاوی همچنین ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری به کمک به نیازمندان و شاد کردن دل فقرا در این هفته تاکید کرد.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور خوزستان آبادان ستاد اقامه نماز کشور خوزستان آبادان جمعه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها