Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:52:30 GMT

امام جمعه موقت بوشهر: سپاه یکی از مظاهر قدرت نظام است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۸۳۳۳

امام جمعه موقت بوشهر: سپاه یکی از مظاهر قدرت نظام است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: امروز دشمن در تلاش است با ترفندهای مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد.

وی تاکید کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مرزهای داخلی و خارجی به اقتدار سپاه وابسته است و مردم باید در جهاد تبیین همراهی و پشتیبانی کنند.

دشتی با اشاره به اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس نهاد انقلابی سپاه پاسدارن اضافه کرد: پاسدار و جانباز مولود انقلاب اسلامی است و زمانی که امام (ره) ندای انقلاب سرداد و ما را در مقابل طاغوت زمان تجهیز و فراخوان داد کسانی که این ندا را لبیک گفتند انگیزه پاسداری و جان دادن در راه انقلاب را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این افراد آماده جان باختن و جان بازی در مسیر انقلاب بودند و شهیدان زیادی در این مسیر تقدیم انقلاب شده و همچنان برای تداوم این نظام شهیدانی از این تبار تقدیم انقلاب می‌شود.

دشتی اضافه کرد: پاسداران در مسیر احیا و ادامه انقلاب جان خود را در کف دست گرفتند و در جبهه های مختلف مبارزه کردند.

وی تاکید کرد: پاسداران باید همچنان ویژگی‌های انقلابی بودن، دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب و مجذوب منافع مادی نشدن را در خود حفظ کنند.

دشتی گفت: نکند مظاهر مادی باعث شود پاسداران این ارزش وجودی خود را که مطاع با ارزشی است را به خاطر دنیا از دست بدهند چون پاسداران واقعی خود را وقف انقلاب و ارزش‌های دینی و نظام کرده اند.

وی همچنین خطاب به جامعه افزود: جامعه دینی و مسئولان نظام بدانند دشمن مراکز اقتدار نظام که سپاه پاسداران یکی از این مراکز است را هدف قرار داده است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) از سرداران جبهه و جهاد کربلا هستند و ماه شعبان ایام ولادت آنها است و فرزندان خود را با زندگی این شخصیت‌ها باید آشنا و به این وسیله مسائل دینی را در دل آنها رسوخ کنیم.

وی تاکید کرد: امید می رود در سال جدید و در شرایطی که جبهه غرب و شرق در مقابل هم قرار گرفته، جبهه طاغوت تضعیف و جبهه مقاومت قدرت بگیرد و انسانهای مظلوم نفسی بکشند.

برچسب‌ها بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین بوشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد