Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:25:08 GMT

استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه‌تأسیس شتاب گیرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۸۴۳۱

استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه‌تأسیس شتاب گیرد

 محمدرضا رضایی کوچی جمعه در آیین کلنگ‌زنی احداث ساختمان اداری مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان خفر افزود: برای سال ۱۴۰۱ نیز این حکم را تمدید کردیم و از سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی کشور خواستیم نسبت به استقرار ادارات و استخدام نیروها با اولویت نیروهای بومی در شهرستان‌های تازه‌تأسیس اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شهرستان خفر بعضی از ادارات مستقر شده‌اند، بعضی از ادارات برای احداث ساختمان اقدام کرده و بعضی ایراداتی دارند که در تلاشیم به لحاظ امکانات، منابع مالی و مجوزها، این اتفاق بیافتد و ادارات به طور کامل مستقر شوند.
رضایی کوچی افزود: از وزرای مربوطه و مدیران کل درخواست دارم نسبت به احداث ادارات و استقرار نیرو در شهرستان‌های تازه تأسیس اقدام کنند و سرعت ببخشند تا مردم هم طعم ارتقای بخش به فرمانداری را بیشتر درک کنند.
وی با بیان اینکه خفر شهرستانی تازه‌تأسیس است که باید زیرساخت‌های مورد نیاز آن فراهم و در این خصوص تلاش شود تا مردم این شهرستان از خدمات مطلوب بهره بیشتری ببرند، ابراز کرد: مردم شهرستان خفر نشان داده اند که در همه شرایط پشتیبان، انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب هستند و در مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی حضور پر رنگی دارند و این موضوع، وظیفه ما را برای خدمت‌رسانی به این منطقه بیشتر می‌کند.

در این آیین، کلنگ احداث ساختمان اداری مدیریت توزیع برق شهرستان خفر به زمین زده شد. این ساختمان با صرف ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۵۰ متر مربع با زیربنای افزون بر ۸۱۰ مترمربع ساخته می‌شود.
شهرستان خفر در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد. این منطقه که پیش تر بخشی از توابع شهرستان جهرم بود، مهرماه ۱۳۹۸ با مصوبه هیات وزیران به شهرستان ارتقا یافت. 

برچسب‌ها کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شركت عمران شهرهای جديد محمدرضا رضایی کوچی خفر شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شركت عمران شهرهای جديد محمدرضا رضایی کوچی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شركت عمران شهرهای جديد محمدرضا رضایی کوچی خفر شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • ریه‌های محلات نفس تازه می‌کنند؟
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»