Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه روز پاسدار، نشست سالانه هم‌افزایی فرماندهان و مسئولان عالی ارتش و سپاه به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در آستانه سوم شعبان المعظم فرخنده زادروز حضرت امام حسین علیه‌السلام و "روز پاسدار"  نشست سالانه هم‌افزایی فرماندهان و مسئولان ارتش و سپاه با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اعضای هیئت رئیسه ارتش و سپاه و فرماندهان نیروهای دو سازمان و نیز مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تبیین و تحلیل وضعیت، تحولات و رخدادهای منطقه‌ای و بین المللی، جهت‌گیری‌های راهبردی دو سازمان در راستای پیش برندگی ماموریت‌ها متناسب با فرامین و تدابیر فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی) و سیاست‌های ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح  بویژه در عرصه قدرت‌سازی حداکثری و تضمین ایران قوی با تکیه و اتصال به پشتوانه بسیج مردمی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بررسی چگونگی و میزان پیشرفت اقدامات هم‌افزایی یک‌ساله و راهبردها و برنامه‌های سال آینده سازمانی و نیرویی در تقویت، توسعه و تعمیق هماهنگی‌ها و نحوه نقش‌آفرینی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین و آگاهی‌بخشی به جامعه و افکار عمومی به ویژه نسل جوان نسبت به عملکرد و توانمندی‌های راهبردی و بازدارنده حوزه دفاعی و امنیتی کشور و همچنین اهتمام نسبت به نهضت خدمت‌رسانی به مردم مناطق کم‌برخوردار و محروم، از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد تبادل نظر و واکاوی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ص آجا نیروی دریایی سپاه پاسداران نیروی دریایی ارتش نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی ارتش نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیروی هوایی ارتش امیر موسوی سردار سلامی سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ص آجا نیروی دریایی سپاه پاسداران نیروی دریایی ارتش نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی ارتش نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیروی هوایی ارتش امیر موسوی سردار سلامی سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش و سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار «صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و عملیات آغازین همانند فتح‌المبین از صنعت به خوبی استفاده نکردیم به نحوی که بیشتر از نیروی انسانی بهره می‌بردیم اظهار کرد: با گذشت زمان و در عملیات بعدی، مانند فاو از صنعتگران و دانشگاه بهره‌مند شدیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه فرماندهان دوران دفاع مقدس به‌واسطه صنعت و دانشگاه حل شد، افزود: صنعتگران و دانشگاهیان پل فاو را ایجاد کردند و جان رزمندگان برای عبور از اروند خروشان را نجات دادند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه ارتباط با صنعت و دانشگاه سبب حل مسائل و مشکلات بسیاری می‌شود، عنوان کرد: در دفاع مقدس بهره‌گیری از صنعت و دانشگاه کم بود؛ اما امروز به همت دانشمندان و دانشگاهیان، در حوزه فنون مختلف ازجمله مباحث نظامی و دفاعی در دنیا سرآمد هستیم. بیشترین دغدغه امروز در سپاه دغدغه اشتغال است و جلسات حول محور این مهم می‌چرخد.

فرجی با اشاره به اینکه انسجام و همدلی بین صنعت و دانشگاه مدنظر است، گفت: اطمینان و اعتماد کردن به جوانان مهم و کارساز است. توجه به علم، فرآوری و نوآوری از الزامات امروز بوده و برقراری ارتباط نظام‌مند دانشگاه و صنعت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد