Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- روند کاهش بیماران سرپایی در جمعیت تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان ادامه دارد اما باید برای حفظ این شرایط  باید دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان رعایت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، زدن دوز سوم واکسن کرونا و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان راهکاری مهم مقابله با ویروس منحوس کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها شاید بتوان گفت قربانی این ویروس منحوس بیشتر کودکان هستند و باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از کودکان بیشتر مراقبت کنیم و در مواردی که سنین کودک برای واکسیناسیون مناسب است حتماً برای این امر اقدام شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درباره ضرورت توجه به واکسیناسیون کودکان گفت: نباید واکسیناسیون کودکان را فراموش کرد.

حسین شیبانی درباره میزان بستری‌های بیماران کرونایی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه اظهار داشت: در حال حاضر 50 نفر در بیمارستان‌های شاهرود و میامی بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد 19 نفر در مراقبت‌های ویژه بوده و 3 کودک نیز در بخش ویژه بستری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به سیر نزولی بیماری کرونا در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه افزود: کاهش میزان تست‌های مثبت از 60 درصد به 18 درصد نشان‌دهنده روند نزولی بیماری است.

بستری شدن 11 بیمار جدید در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز از بستری شدن 11 بیمار جدید در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

کامران قدس گفت: با احتساب این 11 بیمار جدید بستری‌شده در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مجموع بیماران بستری‌شده در مرکز و غرب استان سمنان از ابتدای شیوع کرونا ویروس در اسفندماه 1398 تاکنون به 11 هزار و 656 نفر رسیده است.

وی با اشاره به کاهش محسوس بیماران قطعی شناسایی‌شده سرپایی مبتلا به کرونا در جمعیت زیرپوشش این دانشگاه عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیماران شناسایی‌شده سرپایی مبتلا به کرونا در مرکز و غرب استان سمنان 37 نفر بوده است و بدین ترتیب مجموع بیماران سرپایی مبتلای قطعی به کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دوم اسفندماه سال 1397 تاکنون به 48 هزار و 12 نفر رسیده است.

آمار کرونا در ایران| فوت 172 نفر در شبانه‌روز گذشتهآخرین اخبار امیکرون در ایران| پیک ششم در مدار نزولی / عادی انگاری بلای جان هموطنان / نوروز بدون بحران کرونا را از امروز برنامه‌ریزی کنیم+ نقشه و نمودارکرونا در جهان/ ابتلای بیش از 1.1 میلیون نفر در 24 ساعت گذشته + جدول تغییرات

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به ترخیص 9 بیمار از بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های شهرستان‌های زیرپوشش این دانشگاه با حال عمومی مساعد و پس از بهبودی کامل در شبانه‌روز گذشته افزود: با احتساب این تعداد، مجموع موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا امروز به 10 هزار و 418 نفر رسید.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پوشش دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی استان سمنان جمعیت تحت پوشش پوشش این دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز