Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد حسن ارداقیان روز جمعه با اعلام این خبر افزود: در صورت پایان تعمیرات و راه اندازی مجدد این مرکز، انجام واکسیناسیون مجددا آغاز می شود که به اطلاع مردم خواهد رسید.
ارداقیان با بیان اینکه سایر مراکز واکسیناسیون  استان فعال است، افزود: واکسیناسیون بیماری کویید ۱۹ برای واجدان شرایط در روزهای اداری از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه در تمامی مراکز جامع خدمات سلامت و پایگاه های بهداشتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار جدید به مجموع بیماران کرونایی استان اضافه شدند و چهار نفر نیز بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند.
ارداقیان ادامه داد: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در این مدت ۴۶ نفر گزارش شده است و هم اکنون، ۲۱ تن از بیماران ‌به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.
وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته با تلاش کادر درمانی تعداد ۷۴ بیمار پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.
ارداقیان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۸ هزار و ۸۵۶ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند و ۲ هزار و ۸۱۰ نفر نیز بر اثر کرونا جان باخته اند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسیناسیون استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون استان قزوین ویروس کرونا واکسیناسیون استان قزوین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی