Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:09:45 GMT

مسئولان هرمزگان در حق کنگره امام سجاد (ع) کم لطفی می کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۰۹۲۰۱

مسئولان هرمزگان در حق کنگره امام سجاد (ع) کم لطفی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک اظهار کرد: عبادت در دین مبین اسلام در متن زندگی مردم قرار دارد که مسلمانان به عنوان یک وظیفه شهروندی به آن نگاه کنند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه، ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، عبادت به حساب می آید افزود: هر کس در زمینه تامین معیشت خانواده خود برای رضای خداوند کاری کند عبادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، عابدترین انسانها کسی است که اهل ترحم و دستگیر هم نوع خود باشد، گفت: بهترین بندگان نزد خداوند متعال کسانی هستند که اهل خدمت به دیگران و هم نوع خود باشند.
حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه، بالاترین احسان مسئولان کمک خالصانه است، تصریح کرد: در واقع راه تسبیت نظام کمک خالصانه مسئولان به مردم است و این می تواند که بالاترین احسان مسئولان باشد که به مردم انجام دهند.

وی با تاکید به مسئولان نسبت به اینکه مسئولان با خدمت گذاری خود احسان و نیکوکاری کنند، خاطرنشان کرد: با جهاد تبعین می شود فقرای فکری را هدایت و راهنمایی و تبعین کرد.

امام جمعه شهرستان سیریک، با اشاره به اینکه، امام حسین (ع) در تمام عمر مبارکشان جهاد کرند، گفت: جهاد امام حسین (ع) فقط در کربلا نبوده و در اول زندگی مبارکشان با جهاد تبعین، جهاد را شروع کردند.

وی اضافه کرد و افزود: اگر امام حسین (ع) در آن زمان جهاد نمی کرد، چراغ نبوی پیامبر (ص) خاموش می شد، و اینکه خط جهاد تبعین امام حسین (ع) توسط امام سجاد (ع) ادامه پیدا کرد.و معارف اسلام را تبعین داد و از دو روش استفاده کرد برای جهاد تبعین یکی دعا و مناجات و همچنین با اشک خودش توانستند که امام سجاد (ع) جهاد تبعین کنند.

امام جمعه شهرستان سیریک، با ابراز تاسف از اینکه متاسفانه مسئولان هرمزگان در حق کنگره امام سجاد (ع) کم لطفی کرده اند، تصریح کرد و افزود: ۱۱ سال پیش در استان هرمزگان در قالب کنگره صحفیه سجادیه شکل گرفت، که قرار بر این بود که بواسطه این کنگره امام سجاد (ع) در سطح بین المللی معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه، متاسفانه مردم هرمزگان در جریان امورات کنگره بین المللی امام سجاد علیه السلام نیستند، افزود: نیاز است که مسئولان هرمزگان در زمینه گسترش این کنگره بیشتر فعالیت کنند، چونکه ما از طریق همین کنگره با ۳۵ کشور ارتباط برقرار کرده ایم و مبلغان دینی فرستاده ایم و در ادامه تاکید کرد، این مشعل که برای معرفی امام سجاد (ع) شروع شده نباید خاموش شود.

کد خبر 5438419

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه سیریک محسن سالاری کنگره امام سجاد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی مبعث خطبه های نماز جمعه گردشگری اردبیل شیوع کرونا مشهد خراسان رضوی مسکن امام حسین امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند