Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از اعضای فدراسیون فوتبال در پست‌هایی فعالیت داشتند که عناوین آنان در پست‌های فدراسیون تعریف نشده بود؛ به همین علت به همکاری با این افراد پایان داده‌ شد.

احسان اصولی ظهر امروز در برنامه ورزش و مردم در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از عزل عزیزی خادم اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون فوتبال امورات فدراسیون و ۲ بازی پیش‌ روی تیم ملی است که بتوانیم منابع مالی آن را فراهم کرده و ثبات و آرامش خوبی را در فضای فوتبال ایران حاکم کنیم تا برنامه‌ها با یک رویکرد منطقی و در فضایی برنامه‌محور پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا ۲۰ اردیبهشت ماه بر اساس تشریفات اساسنامه دستورات را عملی خواهیم کرد و سپس جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص اخراج تعدادی از اعضای این فدراسیون خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از اعضا خودشان استعفا دادند. همچنین برخی از این عزیزان با عناوینی در پست‌های مختلف مشغول فعالیت بودند که در پست‌های سازمانی تعریف نشده بود. از سوی دیگر قراردادهای فدراسیون از یکم فروردین تا ۱۲ اسفند منعقد می‌شود و مطابق قانون پیش از اتمام این قراردادها عدم تمایل همکاری فدراسیون با آنان را به اطلاع‌شان رساندیم تا ساختار فدراسیون را روشن کرده و مسئولیت هر کسی را مشخص کنیم. تمام کسانی که از فدراسیون کنار گذاشته شدند حق و حقوقات خود را تمام و کمال دریافت کردند.

اصولی در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال چهار فروردین ماه در سئول به مصاف کره جنوبی می‌رود. با توجه به سیاست‌های فدراسیون فوتبال برای استفاده از توانمندی‌ها و استعدادهای زیرساختی و مدیریتی سراسر کشور و معرفی امکانات و تجهیزات ورزشگاه‌های ایران در سطح بین‌المللی و آسیا دیدار ایران و لبنان نهم فروردین در مشهد و در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از آنجا که آخرین دیدار رسمی ایران پیش از جام جهانی دیدار با لبنان است، می‌خواهیم تیم ملی آخرین دیدار خود را با زیارت حرم حضرت رضا(ع) و در مشهد برگزار کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت حضور تماشاگران در این دیدار عنوان کرد: فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بر عهده ستاد کروناست و حضور یا عدم حضور تماشاگران به شرایط کرونایی زمان برگزاری بازی بستگی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی احسان اصولی تيم ملي فوتبال ايران مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان