Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل  افزود:  یکی از نمایندگان محترم استان به تمام وزراء نامه نوشته و اعلام کرده که من در عزل و نصب مدیران هیچ دخالتی ندارم و خودتان با استاندار به هرکس رسیدید همان برای من قبول است و رونوشت تمام نامه ها را به من فرستاده است،  امروز نیز یکی دیگر از این هفت بزرگوار به من زنگ زد و گفت من در گذشته نظراتی در افراد داشته‌ام اما از امروز هیچ نظری ندارم، وزیر و استاندار هر کس را اصلح تشخیص دادند برای من نیز اصلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این حرکت از این دو نماینده بسیار عالی است، ای کاش تمام نمایندگان به وزراء اعلام کنند که ما روی افراد نظر نداریم، نظر کارشناسان نظر ماست و این نامه را منتشر کنند،  در این صورت قطعاً شوکت و جایگاه مجلس و تمام نمایندگان در نگاه مردم عوض خواهد شد و در این صورت باج‌خواهان و تشنگان قدرت نیز مایوس می‌شوند و مدیریت منابع انسانی صورت معقول به خود می‌گیرد، 

آیت الله عاملی اضافه کرد: قلباً از این دو نماینده تشکر می کنم، در این خصوص از تمام خیرخواهان که در رسانه‌های عمومی ناراحتی ملت ما را از دخالت در عزل و نصب نشان دادند تشکر می‌کنم، این گونه خیرخواهی‌ها خدمت بزرگی به مدیریت کشور و جایگاه رفیع مجلس و بلکه خدمت به فرهنگ کشور ماست تا ستادهای انتخاباتی تبدیل به مرکز معامله و نشر چاپلوسی و تملق نگردد، در صورت اقدام مشابه توسط سایر نمایندگان قطعا ملت ما نهایت خوشحالی و امید را خواهند داشت کار نماینده تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین است.

امام جمعه اردبیل در ادامه  با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با جنگ اوکراین و روسیه اظهار داشت: این هفته موضع‌گیری مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اوکراین و روسیه در حد یک شاهکار بود، حضرت آقا فرمودند: اوکراین قربانی سیاست بحران سازی آمریکا شده است ما طرفدار توقف جنگ در اوکراین هستیم ما با جنگ در هر کجای دنیا مخالفیم با کشته شدن مردم و خراب شدن زیرساخت‌ها مخالفیم آمریکا یک رژیم مافیایی است و سیاست‌های آمریکا، اوکراین را به اینجا رسانده است.

وی اظهار کرد:  در ماجراهایی مثل جنگ اوکراین، دفاع و حمایت مطلق و دربست از یک طرف با عقلانیت سیاسی خیلی فاصله دارد اصول انقلاب اسلامی و بلکه  عقلانیت اقتضاء می کند که اولاً کشتار مردم بی گناه و اضاعه حقوق آنها از جمله تخریب زیرساخت‌ها که ثروت اصلی یک ملت است محکوم گردد و از طرفی حمایت از حقوق مسلم مردم نباید موجب تایید عامل اصلی جنایت باشد بلکه باید دنبال عامل اصلی قصه بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تشریح اینکه قدرتهای مستکبر، دنیا را با معیارهای دوگانه  مدیریت میکنند گفت: حاکمیت معیار دوگانه در جنگ اوکراین خود را به صورت بسیار مشمئز کننده نشان داد،  رئیس اتحادیه اروپا با تحمّس تمام از لزوم دفاع از ارزش‌های اروپا مثل حقوق بشر، حریت، لزوم آزادی ملت‌ها در انتخاب مسیر و لزوم دادن حق دفاع به ملت‌ها صحبت کرد اما یک کلمه توضیح نداد که چرا این مفاهیم مقدس فقط در جایی ارزش دارد که منافع اروپا آنجا مطرح است؟ 

آیت الله عاملی اضافه کرد: بیش از ۷۰سال است که اسرائیل این مفاهیم مقدس را زیرپا ویران ساخته و شما  تمام قد از این رژیم جعلی حمایت کردید و می کنید، ۶ سال است که یمن در آتش جنایت وحشتناک سعودی عزیزان ، کودکان و زیر ساخت‌های خود را از دست می‌دهد، اما شما در سازمان ملل ارسال سلاح را به آنجا ممنوع ساختید و ایران را متهم می‌کنید که به آنجا سلاح 
می‌فرستد درحالی که خودتان تمام‌قد به اوکراین سلاح می فرستید و می‌گویید اوکراینی ها حق دفاع از خود را دارند از این سخن معلوم می‌شود که آنها فلسطینی‌ها و یمنی ها را اصلاً انسان به حساب نمی آورند و لذا حق دفاع برای آنها قائل نیستند، در حالی که منشور حقوق بشر سازمان ملل حق دفاع را برای ملت‌ها به رسمیت شناخته است.

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سید حسن عاملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سید حسن عاملی ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سید حسن عاملی جنگ اوکراین حق دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۰۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه