Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، داود اسدیان اظهار داشت: با پیگیری‌ها و تلاش مضاعف و انجام اقداماتی از سوی دستگاه‌های متولی می‌توانیم شاهد کاهش سوانح جاده‌ای به خصوص در روزهای پایانی سال باشیم. 

وی بیان کرد: در این راستا امروز به همراه رئیس اداره راهداری و همکاران فرمانداری از جاده مراغه - هشترود بازدید داشتیم و مقرر شد راهداری شهرستان با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شانه‌سازی در حوالی پل تازه‌کند و نصب علایم هشداردهنده در طول اطراف آن از جمله این اقدامات خواهد بود که در چند روز آینده اجرایی می‌شود؛ همچنین عملیات اجرایی پل چکان تا پایان ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال در محدوده کارگاه قرارگاه خاتم‌الانبیا (شن‌ و ماسه تیموری) شاهد بیشترین سوانح منجر به فوت بودیم که پس از بررسی‌های کارشناسی مقرر شد که نصب علائم هشداردهنده و سرعت‌گیر و استقرار پلیس راهور به صورت مستمر در این محدوده در دستور کار قرار گیرد.

به گفته فرماندار مراغه، پلیس راهور در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز در نقاط مختلف جاده مراغه-هشترود استقرار خواهد یافت و تا قبل از ۲۵ اسفندماه در محدوده شهرستان طول جاده خط‌کشی و سرعت‌گیرهای موجود رنگ‌آمیزی خواهد شد.

«اسدیان» در خصوص آزادراه مراغه - هشترود نیز تاکید کرد: مصمم به اجرای این پروژه هستیم و استاندار آذربایجان‌شرقی به صورت جدی برای حل مشکلات پیش‌روی آن ورود کرده است.

وی افزود: در روزهای اخیر دیدارهای تخصصی با پیمانکاران این پروژه داشتیم و با همکاری تمامی مجموعه شهرستان در تلاش هستیم مشکلات پیش‌رو را حل کنیم و پیگیری مستمر را در اولویت خود قرار دهیم. 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود آذربایجان شرقی فرمانداران مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود آذربایجان شرقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود آذربایجان شرقی فرمانداران مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند