Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ گفت هدف لیورپول کسب تمام جام‌های ممکن است اما مشکل این‌جاست که بقیه تیم‌ها نیز چنین هدفی دارند

یورگن کلوپ مصمم است تیمش با شکست دادن وست هم به رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دهد.

طرفداری | در بیست و هشتمین هفته لیگ برتر انگلیس، شنبه شب تیم‌های لیورپول و وست هم در آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه درباره قهرمانی در لیگ کاپ، وضعیت مصدومان قرمزها و آینده خودش به صحبت پرداخت.

یورگن کلوپ ابتدا درباره نبرد حساس با وست هم و رقابت در کورس قهرمانی گفت:

از شرایط کنونی لذت می‌برم اما از سوال‌هایی که در این باره می‌پرسید نه زیرا این حس القا می‌شود که ما از پیش برنده هستیم. اگر فردا شکست بخوریم، همین شما این‌جا می‌نشینید و به من می‌گویید شانسی در کورس قهرمانی نداریم. من ظرفیت تحمل همه این سناریوها را ندارم. نمی‌توانم به این که قرار است در چه رقابت‌هایی قهرمان شویم، فکر کنم. به اندازه کافی باهوش هستم که روی مسابقه پیش رو تمرکز کنم. ما در بدترین لحظه ممکن نیستیم اما چالش‌های زیادی در پیش داریم. حس و حال تعقیب و گریز ندارم. فقط امیدوارم که به اندازه کافی برای بازی با وست‌هم آماده باشیم. مویس هرگز در آنفیلد پیروز نشده؟ شاید این روند ادامه یابد. مطمئنم که او چند بار به پیروزی در آنفیلد نزدیک بود. مویس یک همکار عالی است و بابت عملکردی که داشته، خوشحالم. پس از یک دوره موفق در اورتون، او در وست هم نیز خوب کار کرده و تیمی قوی دارد. جرد بوون؟ عجب بازیکنی است؛ باورنکردنی است. 

سرمربی لیورپول توضیحاتی را درباره وضعیت مصدومان تیمش و حس قهرمانی در لیگ کاپ ارائه کرد: 

عمق ترکیب مهم است اما غایبانی هم داریم. تقریبا مطمئنیم که تیاگو به بازی نمی‌رسد. کرتیس جونز هم شاید به بازی نرسد. ماتیپ هم بیمار است که البته بیماری‌اش کووید نیست. در خصوص نبی کیتا هم نمی‌دانم چه زمانی آماده می‌شود. فیرمینو هم یک‌شنبه به تمرینات بر می‌گردد. قهرمانی در لیگ کاپ؟ بچه‌ها کاملا مطمئن هستند، همان‌طور که از قبل بودند. یک تجربه عالی را داشتیم. وقتی داور سوت پایان بازی پس از پنالتی‌ها را زد، احساس ما با احساس پس از لحظه سوت پایان فینال لیگ قهرمانان تفاوتی نداشت. می‌خواهیم لحظات این‌چنینی بیش‌تری را تجربه کنیم. 

کلوپ درباره لزوم حفظ آمادگی، آینده خودش در لیورپول و رقابت با منچسترسیتی گفت: 

آماده ماندن از نظر بدنی سخت است. چالش بزرگ ما، حفظ آمادگی بدنی است. بازی کردن هر سه روز یک بار مقابل تیمی سطح بالا، مشکل است. آمادگی ذهنی هم خیلی مهم است. هر باشگاهی هویت خودش را دارد و هویت لیورپول از زمان حضور من، جنگیدن با شدت بالا بوده است. این چیزی است که باید به همه نشان دهیم. آینده من؟ برنامه‌ام مثل قبل است و فرقی نکرده. من تا 2024 با لیورپول قرارداد دارم و هیچ چیزی عوض نشده. کاری که ما انجام می‌دهیم برای بلند مدت است. این باشگاه زمانی که من در آن نباشم، باید بهتر شده باشد. برنامه ما این است. کسب جام‌ها؟ برای قهرمانی در تمام مسابقات تلاش می‌کنیم اما مشکل این است که بقیه تیم‌ها هم چنین هدفی دارند. ما برای خودمان محدوده تعیین نمی‌کنیم. شاید می‌توانستیم قهرمانی‌های بیش‌تری کسب کنیم اما بدشانس بودیم. در لیگ، منچسترسیتی حضور دارد اما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.  

اخبار داغ 

واکنش باشگاه پورتو به درخشش طارمی با زبان فارسی مصطفی آجورلو: استقلال مقصر است که خوب کار می کند و در صدر است واکنش تند آرتم زیوبا به صحبت های بازیکنان اوکراینی: با افتخار یک روس هستم ابراز علاقه کانر مک گرگور به خریدن باشگاه چلسی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی در لیگ کاپ یورگن کلوپ وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!

دیوید مویس به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت. 

طرفداری | صحبت‌های دیوید مویس در حواشی درگیری محمد صلاح با یورگن کلوپ گم شد. 

ورزشگاه لندن شاهد تساوی 2-2 وست‌هم و لیورپول بود تا قرمزهای آنفیلد از کورس قهرمانی خارج شوند. در هفته‌ای که چکش‌ها با اخبار تغییر مربی مواجه شده‌اند، دیوید مویس با این تساوی در رتبه هشتم ماندگار شد. مویس و وست‌هم بیش از هر تیمی مقابل لیورپولِ یورگن کلوپ بازنده بوده‌اند. به همین دلیل، سرمربی اسکاتلندی از این که کلوپ لیگ برتر را ترک می‌کند به شوخی ابراز خوشحالی کرد و البته در ادامه به تمجید از او پرداخت. مویس پس از بازی در مورد کلوپ گفت:

خوشحالم که کلوپ می‌رود. لعنتی [جثه‌اش] خیلی بزرگ است و دندان‌هایش خیلی برق می‌زند. او برای لیورپول بسیار عالی بود. آنجا مثل یک «بابا» بود و توانست به خوبی یک باشگاه بزرگ را مدیریت کند، اتفاقی که گاهی خیلی راحت نیست. لیگ برتر مربی‌های مختلفی از جا‌های متفاوتی وارد می‌کند. بعضی‌ها خیلی زود می‌روند. بعضی‌ها هم الگو می‌شوند، مثل سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو. عجله کن یورگن، از لیورپول برو! 

 طی 14 بازی مقابل یورگن کلوپ در لیگ برتر، دیوید مویس با هدایت وست‌هم و ساندرلند تنها یک بار به برتری دست یافت. آن پیروزی در جریان نیم‌فصل اول 22-2021 رقم خورد، جایی که چکش‌ها با برتری 3-2 فصل درخشان را ادامه دادند. 

اولین دیدار یورگن کلوپ و دیوید مویس در سال 2016

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!