Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مجید نامجومطلق در خصوص شرایط استقلال پیش از دیدار با گل گهر سیرجان به خبرنگار ما گفت: به نظر من این بازی تحت الشعاع جدایی دو بازیکن سرباز یعنی یزدانی و مردامند قرار گرفته و واقعا این موضوع خیلی ناراحت کننده است. من قوانین نظام وظیفه برای بازیکنان لیگ برتری را درست و دقیق نمی‌دانم ولی ای کاش که می‌شد سربازی این دو نفر را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال یکی دو ماه بیشتر تا پایان فصل باقی نمانده است. البته نمی‌دانم امکان مساعدت در این خصوص وجود داشت یا خیر منتها بدیهی است که استقلال از این ناحیه ضربه می‌بیند. در هر صورت امیدوارم بچه‌ها بتوانند با پیروزی مقابل گل گهر صدرنشینی را حفظ کنند.

او درباره مذاکره باشگاه استقلال با مدافعان داخلی و خارجی ادامه داد: صد در صد موافق جذب بازیکن جدید هستم. گرچه که عارف غلامی بازگشته ولی با توجه به سیستمی که استقلال بازی می‌کند ما به دفاع باکیفیت نیاز داریم و باید هرچه زودتر نیاز تیم در این بخش از ترکیب برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره بازگشت وریا غفوری به تمرینات این تیم نیز اظهار داشت: من در جریان دقیق موضوع نیستم که چرا آن ماجرا رخ داد منتها به هر حال وریا کاپیتان استقلال است و این خیلی خوب است که او به تمرینات برگشته است. به هر حال او می‌تواند برای ما و هواداران اطمینان حاصل کند و انشاالله که در ادامه راه هم بتواند به تیم کمک کند.

نامجومطلق در پایان در خصوص سه بازی آینده استقلال و اینکه به نظرش سرنوشت قهرمانی به وسیله این بازی‌ها تعیین می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: استقلال از این سه هفته، دو بازی بسیار سنگین با تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس که به نظر من اگر نتواند امتیاز بگیرد کارش برای قهرمانی بسیار دشوار خواهد شد. البته باید بازی به بازی پیش رفت و فعلا بازی با گل‌گهر را در پیش رو داریم و بعد از آن باید به فکر دیدار با صنعت نفت و پرسپولیس بود.

هومن جعفری کد خبر: 1132105 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر