Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تهران، نسبت به موضوع جاده ورامین چرمشهر اظهار کرد: با توجه به افتتاح آزاد راه حرم تا حرم، جاده ورامین_چرمشهر به یکی از پرترددترین مسیرهای این محدوده تبدیل شده است اما با توجه به عدم استاندارد سازی، آمار تصادفات و حوادث جاده‌ای در آن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال‌های گذشته با تأمین اعتبارات محلی حدفاصل آب‌باریک تا ورامین که ۷ کیلومتر از این محور ۲۵ کیلومتری را شامل می‌شود تعریض شده است اما روشنایی و جداسازی آن ناقص مانده که همین موضوع باعث بروز حوادث و تصادفات زیادی در این بخش می‌شود.

فرماندار ورامین با اشاره به از دست دادن دوتن از هموطنان در تصادف خاطر نشان کرد: اخیرا سانحه‌ای در همین محور رخ داد که همین موضوع، صدور دستوری از جانب رئیس حوزه قضایی بخش جواد آباد را در پی داشت که بر اساس آن در صورت عدم اصلاح مشکل این محور، انسداد آن توسط مقام قضایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

درویشی با بیان اینکه در چند ماه گذشته پیگیری این موضوع از اولویت‌های اصلی بوده است، اظهار کرد: با برگزاری جلساتی با وزیر، استاندار و دیگر مسئولان پیگیری این موضوع انجام شده است که مستندات این پیگیری‌ها و دستورهای صادره از سوی مسئولان، خدمت مقام قضائی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه روز یک شنبه موضوع در شورای تامین بررسی می‌شود، افزود: در تلاش هستیم که پروژه فاصله گذاری بین جاده‌ای را تا پیش از شروع سال آینده به اتمام برسانیم و سعی می‌کنیم به شکلی مدیریت کنیم که موضوع به انسداد جاده کشیده نشود.

فرماندار ورامین در پایان عنوان کرد: بخشی از بودجه مورد نیاز جهت تعریض این محور اختصاص یافته است که شروع عملیات عمرانی آن پس از وصول بودجه در سال آینده خواهد بود.

ضرب الاجل دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر به دلیل بروز سانحه رانندگی در محور چرمشهرـورامین، رئیس دادگاه بخش جوادآباد با تعیین ضرب الاجلی برای مسئولان، دستور داد تا روز ۱۵ اسفندماه سال جاری نسبت رفع مشکلات این محور اقدام کنند در غیر این صورت، جاده مسدود شده و از تردد خودروها در آن جلوگیری خواهد شد.

 

همچنین حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک ۸ اسفند ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چه کسی باید پاسخگوی قربانی شدن مردم در حوادث رانندگی جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر باشد؛ وزارت راه با وجود دو بار تذکر رسمی و چندین بار مکاتبه و ملاقات که با وزیر راه داشتم، از اجرای طرح ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر کوتاهی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ورامین مجید درویشی ورامین جاده چرمشهر جاده ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند